idiot

     Sedím si v izbe a pozerám von. Vonku je tma, nesvieti ani pouličná lampa (každú chvíľu nám vypadáva prúd). Keď som sa v noci zobudila, prekvapilo ma, aká je v izbe tma. Chvíľu mi trvalo, kým mi došlo, že je to zhasnutou lampou v predzáhradke, ktorá mi vždy kreslí na koberec oranžové pruhy.  Je to zvláštne, keď vám svieti do iba pouličná lampa. Príde mi to tak mestské. Na druhej strane je teraz vonku dokonalá tma, tá najhustejšia, nie je cez ňu nič vidieť. Cítim sa byť pozorovaná niečím nepozorovaným. Vietor zo všetkým šramotí, je to trochu desivé, ako plieska s kovovými bránami, šuští s plachtami, ktoré sú natiahnuté na susedových tehlách naproti. Akoby boli vonku nejaké zvieratá, ktoré preskakujú kovové brány a snažia sa dostať pod naše plachty. A to sa len tvárime, že sú tie zvieratá vonku. Tiene s vlčími hlavami, dlhými končatinami a ostrými zubami. Vonku prešiel človek. Trochu som sa naľakala mihotavého svetla telefónu, ktorým si svietil na cestu. Škoda, že nemáme toto svetlo telefónu aj v živote. Teda ... verím, že občas ho máme, ale šiklo by sa vždy. Tápať v tme a desiť sa každého zvuku nie je príjemné. A to svetlo odplaší tie zvieratá.



    Mám pocit, akoby mi naozaj niečo rástlo v pľúcach. Ale nebude to lekno. Skôr nejaký brečtan, ktorý ma chce zvnútra asi rozložiť na prvočinitele ale bo čo. Od toho kašľu ma už bolia rebrá, aj chrbát. Namáha ma. A aj svaly na bruchu bolia. Ešte týždeň takéhoto kašľa na bruchu sa mi vypracuje pekáč buchiet :P
   Okrem toho sa mi včera rozpadla forma na odlievanie. Mal to byť odliatok mojej tváre. Ďalší pomyselný znak rozkladu. A rozpadli sa mi aj dva odliatky. Zajtra je hodnotenie, tak som dala dokopy jeden najmenej rozpadnutý. Nemuselo by to byť tak zlé. Sochársky ateliér ma baví najviac, ale keď si to tak zoberiem, najmenej sa mi v ňom darí, čo sa týka procesu tvorby. Ale myslím, že je mnou, vždy si vymyslím niečo príliš komplikované. Ale popasujem sa s tým a dopadá to dobre :) Zajtra máme začať robiť reliéf, som zvedavá, ktorý návrh mi vyberie. Najprv ich musím samozrejme dokončiť :3

http://www.csfd.cz/film/308671-pena-dni/
     Spomenula som M, že mi príde, že si nie sme v ničom podobný. Dostalo sa mi moralistickej úvahy a úvahy o tom, že mám byť schopná niečo akceptovať (!!! -_- ) a rady, že si mám spraviť zoznam o našom vzťahu ,, pre a proti " a urobiť si záver. Vrelá vďaka za takú radu. Už neviem, či som ozaj JA neni ten idiot. A hanbím sa sama pred sebou, že toto dopúšťam. Na druhej strane, nie je vhodné riešiť vzťahy cez ICQ.


2 komentáre:

  1. pekná úvaha.. a vyzerá to tak, že by som si predsa len mala pozrieť Penu dní..

    OdpovedaťOdstrániť
  2. som depresívna až to bolí :3 pozri aj prečítaj :)

    OdpovedaťOdstrániť