Na polcestách

     Jééé, úplne som roztrasená akurát! Bola som oslovená na vytvorenie webu. Toto je ten moment, kedy ľutujem, že neviem kódovať. Hádam sa mi podarí robiť aspoň dizajnový návrh, to by som robila rada (dúfam), len zatiaľ o tom ešte nič neviem a som na vážkach, lebo viem, že okrem mňa bola oslovená aj Sisa a možno ešte niekto. Tak držte palce, aby návrh dostala jedna z nás :) A programátora už dohodím, bola by som rada za Templára, ale neviem, či bude mať čas. Napadá ma ešte niekto, ale nemám z neho dobrý pocit ako človeka, príde mi, že by nám mohol vyfúknuť dizajnérsku prácu. Pár jeho návrhov, ktoré som ale videla mi prišli príliš ... klasické, akoby zviazané. Možno to bude tým, že rozmýšľa skôr tak "webovo" a nemá až tak dôkladne napozeraný dizajn alebo ho možno zväzuje to, že to bude mať potom nakódovať. Ale programátor je to špičkový :3 Veľmi dúfam, že uspejem a že vytvorím niečo skvelé, ak by som tú prácu skutočne získala, určite by to bol dosť výrazný krok vpred. Budem si to veľmi želať, ale skúsim to príliš nesiliť :)
     Za ďalšie mám možnosť pracovať externe ako grafik pre zatiaľ neznámu firmu v BA, podrobnosti tiež ešte zisťujem. Z toho by som bola tiež rada, nie je to taká bomba ako web, zároveň je to ale niečo, čo mi je bližšie. Ale odtrhnúť sa od blízkeho a skúsiť niečo nové by mi tiež prospelo (je to vzrúúšo, výzva!). A do toho ešte (trochu zaseknutá - nie mojou vinou) vizuálna identita pre občianske združenie.
      Všetko mám tak kadejako ponačínané na pol ceste ... dúfam, že z tých vecí niečo bude, lebo na každé z toho sa teším. Tieto polcesty sú tak ... znepokojujúce. Okrem tešenia a znepokojenia sa ale samozrejme bojím, už na mňa nebude nikto dozerať a s nikým nebudem konzultovať, brrrr.
       Kedysi som si myslela, že som samostatná, ale zisťujem, že v niektorých veciach ani v najmenšom. Pevne dúfam, že jedného dňa budem pracovať s dobrým týmom, niečo ako na ŠUPke alebo pod dobrým vedúcim. Ja by som nevedela byť objektívna k svojim podriadeným.
      Dnes bolo inak super, vstala som si na obed a nakódovala (!!!) si ikonky na odkazy na bloglovin, tumblr (kam nechodím, ale teraz, keď to tam mám tak ma to bude nútiť chodiť) a pinterest (kam chodím zas až moc často :3 ). Za tento krkolomný počin som dnes bola na seba najviac hrdá!! Ak by to niekto niekedy potreboval, išla som podľa týchto dvoch návodov - TU a TU, ja som to pochopila, až keď som obidba sklbila. Okrem toho som si sa dnes hrala s vizuálom, tak dúfam, že sa páči :) A upratala si záložky.
    A tento klip od Dominiky z TheDominica ma strašne pobavil :P
 




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára