Čo ma zaujalo ...

1. Zlodejka kníh. Bezkonkurenčne najkrajší film za poslednú dobu, po ktorom som bola úúplne katarziová. Je to dráma z obdobia 2. sv. vojny, podľa knižnej predlohy. Na knihu sa eštelen chystám a som zvedavá. Som asi rada, že som film videla prvý, niektoré jazyky totiž tvrdia, že film je príliš dojímavý, emotívny a ... patetický. Ale tento popus by sa dal v podstate našiť na každý vojnový film. Mne sa páčil, odporúčam v pôvodnom znení ( ehm ehm, TU ).




2. Tento blog o time manažmente (a nielen o ňom, nájdete všetko od zvýšenia produktivity až po šetrenie peňazí). Za jeden deň som ho zhltla skoro celý a články vás skutočne nakopnú. Okrem toho, je fajn vedieť, ako robiť efektívnejšie, keď ste zavalený prácou. Veľmi som ocenila aj formu, akou je blog písaný, špeciálne príklady a delenie jednotlivých článkov do bodov, dobre sa tam orientovalo :)


3. Nenávidený, milovaný a ocenený film La Vie d´Adele (Blue Is The Warmest Color). Nemohla som si pomôcť, strašne ma lákalo si ho pozrieť, najmä kvôli tematike. Mmmm ... vlastne ani neviem, čo by som vám k nemu povedala. Páčila sa mi naturálnosť scén, tá bola až brutálna. Všade sa okrem toho tvrdí, že je tam hróóózne veľa sexuálnych scén. Mne ich neprišlo zas až tak veľa, tak normálne, hoci niektoré mi prišli zbytočné. A ten film sa vlastne páčil, len sa mi ťažko špecifikuje. A možno som ho ani nepochopila. Je trochu dlhší, ale skúste si pozrieť vo voľnej chvíli (tradáá). A napíšte názor, zaujíma ma :)



4. Animák Raplh - Rozbi to! Bol proste super!! Nebol to taký ten klasický boj dobra zo zlom, ako sme zvyknutý. Pointou je vlastne váš postoj ku zlu, k sebe samému a k vlastnému konaniu, za ktoré ste zodpovedný. Okrem netradičnosti poňatia boli super aj zmáknuté detaily, tiež sa mi páčil aj český dabing a rátalo sa mi aj to, že postavy mali osobnosť a úúplne ste to z nich cítili. Odporúčam !! :)








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára