Čo ma zaujalo ...


1.   Lady Gage vyšiel pred dvoma dňami nový klip k piesni Applause, z jej nového albumu ARTPOP. Jej hudbu až tak úúplne nemusím, až na pár výnimiek, na ktoré som sa namotala počas počúvania rádia, ale klipy sú mojou srdcovou záležitosťou, tie si pozriem vždy. Uznávam, že je to z väčšej časti aj preto, lebo som zvedavá, čo zase vymyslí, na druhej strane vie v niektorých momentoch dobre vystihnúť atmosféru pocitov, keď sa do toho dostatočne vžijete.
     Tento samotný klip bol pre mňa trochu sklamaním, príde mi na ňu nezaujímavý, ale nebudem povrchná. Klip veľmi pekne sedí k textu piesne, pričom text sa mi fakt páči, možno pre mňa jeden z NAJ, čo vôbec má, hudba je na môj vkus dosť dikofilná samozrejme, ale veď je to POP. Pri druhom pozeraní klipu som si vypla zvuk a bolo to lepšie. Takže čo z toho vyplýva? Podľa môjho názoru klip 3, hudba 4, text 1 (, ale posúďte sami) ... aj tak ju neprestanem mať rada:)



2. Na obzore nový DIY blog Operation Overhaul!! Tento blog patrí Ros a Juu, ktoré sú Singapuru. Páčilo sa mi, že články nie sú kopčené od inakiaľ, tak isto obrázky, hoci niektoré tutiály som už videla aj inde, ale snáď si tam niečo nájdete:) Mňa najviac zaujala ich Strappy Bra.

fotka z ich blogu

3. A máme tu ďalšie videjko, ktoré asi všetci okolo mňa poznali, len ja nie. Ide o pieseň Deväť, ktorú spieva američan Ben Christensen a je to vlastne jeho slovná zásoba, ktorú sa na naučil na Slovensku. Nehľadajte v tom skrytý zmysel alebo nejakú hlbokú pointu, je to čisto len pre zábavu, niektoré slovné (ne)spojitosti mi prišli fakt vtipné (a milé, špeciálne slivovica a Horálka) :P Okrem toho môžete toho v jeho repertoári nájsť viac ( Idem na Slovensko, Jedna slivovica - najkrajší preslov ^_^ ) , vlastne to počúvam až teraz ... A on si to vlastne nerobí srandu, on má Slovensko fakt rád ♥ bože, pupinka je to!! Je to zvláštne, že niekto z inej krajiny si Slovensko váži viac ako jeho samotní obyvatelia.




5. A ako posledná je tu superpraktická taška z blogu Love aesthetics, ktorú som vám priniesla v predchádzajúcom Čo ma zaujalo ... Ide o to, že sa dá nosiť na 3 spôsoby. To by mali robiť asi s väčšinou tašiek, koľkokrát sa mi stalo, že do školy/práce som išla prakticky s ničím a odchádzala som s haldou rôznych ťažkých vecí, kníh, katalógov a neviem, čoho ešte. A keďže obľubujem tašky cez plece, išlo mi odhniť rameno a potom ma ešte XY dní bolelo a to ani nehovorím o svojej krivej chrbtici :3 Ale prepnúť si tašku batoh ...!!!



Fotky sú z blogu Love Aesthetics

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára