Po obhajobne

      No jo. Mám to potom. Obhájila som. Keď som pridávala posledný príspevok, v ktorom som sa vytešovala, ako sa mi darilo, vôbec, ale vôbec som netušila, aké prekvapenie si na mňa Meško prichystal, keď som mi dal deň pred inštaláciou prerobiť autorskú knihu. Tie dva dni do obhajoby boli najviac nervné za celý môj pobyt na ŠUPke, revala som asi x rázy, naložila som Meškovi aj Sitákovej a mám pocit, že aj oni už pri mne strácali nervy. V podstate ma prinútili prerobiť ju asi 5x zdlhavejším spôsobom a ešte nezabudli mať pripomienky a naháňať ma ako na pretekoch, takže na konci som bola úplne uštvaná a neurotizovaná a nadávala som už asi na celý svet. Tá kniha mi vyšla podľa mňa strašne hnusne (to budem tvrdiť navždy a nikto ma nepresvedčí o opaku), hoci ostatným sa zdala pekná. To len preto, lebo nevedeli, ako som si ju ja predstavovala.
     Okrem toho si školská rada rozhodla, že oni chcú rešerš, deň pred inštaláciou, takže ma skoro trafil šľak druhý krát. Hovorili nám, že sa ňou nemáme veľmi zaoberať, ale nakoniec to bola jedna z najdôležitejších častí, pretože Jančovič si každú veľmi podrobne prezrel.
       Ďalší šok mi spôsobila údajná nutnosť prerobiť celé 2 plagáty formátu A1, čo som ale dala podivuhodne rýchlo a podivuhodne pekne, keďže prezentačný plagát je moja snáď najslabšia stránka. A aby som toho náhodou nemala málo popri autorskej knihe, dokumentácii a tlače deň pred obhajobou, školský ploter  samozrejme vytlačil úúúplne, ale úúúplne iný odtieň farieb, ako mal, takže som pol dňa zabila zo skúškami a nakoniec som musela celé plagáty robiť opäť odznova, pretoýe každý dizajn som musela preukladať zvlášť. No comment.
      Domov som prišla o štvrť na 12. Znovu dala som dokopy rešerš a ľahla si na 2 hodiny a išla písať obhajobu o 4tej ráno. Bola na 3 strany. Ráno som mala veľmi akčné, bola som rozbitá a nestíhala som. V škole som poverila Sisu vytlačením obhajoby, ktorej okrem iného patrí OBROVSKA vďaka za to, že mi pomáhala celé maturity a podporovala ma, aby som sa totálne nezrútila a trpela moje nekonečné telefonáty na rôzne témy:))) Pred obhajobou to bolo asi najviac nervné, ako mohlo byť, ale prišlo nás podporiť prekvapivo veľa ľudí ...
     Čo sa samotnej obhajoby týka, boli sme svinsky nervózny, už len preto, lebo tá žena, čo bola ako druhá porotkyňa bola zlá ako čert a hneď na začiatku si rypla do Mišky, tak sme sa jej potom báli. Čo sa mňa týka, tak som strašne trepala, ale vraj som bola vtipná a zlatá, lebo som to vraj hovorila tak nejak ... neviem ako. Cítila som sa divne:P Jančoviš ma pochválil za záložky aj za celú prácu, trochu som očakávala, že si vyjadrí nejak viac, ale tá jednotka od neho ma potešila:) o to viac si ju cením.
     Ak nás zhodnotím celkovo ako ročník, povedala by som, že tam bolo veľa super prác, nie len u nás, ale aj na fotke - Adamov film, na keramike, na kameni Líviin stôl alebo na dreve svietidlá a Eňove repráky. Po kúsim sa pozháňať fotky a urobiť post, aký si tie veci zaslúžia:)
     Po obhajobe nás čakalo víno v kabinete, ale len tak po pohári a potom sme išli všetci hromadne dospávať. Asi už dospievame, kedysi by som sa išla najprv ožrať:D
    A skoro by som zabudla, TU je môj nový blog, ktorý sa bude týkať čisto iba mojej tvorby, bude niečo ako porfólio, Zatiaľ je tam síce iba Remini, ale postupne budem pridávať aj práce, z predošlého obdobia. Ak rozhodnem, že za niečo stoja ...


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára