útlm

     Posledné dni som mala pekne čudné. Včera som bola vytočená už od rána, lebo som bol nevyspatá. Opäť. Takže ráno ma čakala sprcha a úvahy o tom, čo by sa asi stalo, keby som zostala doma, ale asi úplne najviac som sa premohla a išla som. Ale bola som za to na seba nasraná, ale nemala som čas moc nas tým rozjímať, lebo som musela dať úplne behy na autobus. To je posledné rána veľmi populárne u mňa:P Divnejšiu cestu autobusom som asi ešte nemala, lebo sa mi strašne driemalo a snažila som sa ostať hore strašne moc, lebo som sa bála, že keď zaspím, tak padnem do uličky:P Vo vlaku som zas zvládla 3 strany z Brisingra a zalomila som to, ale len tak do polobdenia. Mám pocit, že asi začnem pijávať kávu ráno, lebo takto sa to nedá.
    Potom som bola celý deň trocha mimo, ale nakoniec ma prebrala Lizáková, ktorá ma začala strašiť s tou mojou nešťastnou rukou a nebola prvá. Celý deň ma s tým niekto sral, takže večer som už bol úplne protivná. Nebyť toho, tak by sa celkom dalo. Nerobili sme nič, rozoberali sme party, kde boli ženy večer, varenie a potom sa Rišo balil do potravinovej fólie a húkal do trúbky. Aspoň bola sranda, vždycky čakám, čo zas spraví ...
   Zo školy som išla k mužovi, ale bol tas nejaký čudný. Takže som sa tam v podstate len vyspala a potom išla domov, lebo sa s ním nedalo nejako ... mali sme debatu o nevere vo vzťahu. Niežey sme si boli neverní, to len tak teoreticky a on potom zostal taký prapodivný. Teda, začala som mať z neho taký čudný pocit, tak som ho radšej nechala tak ... Najprv som sa naňho strašne tešila a potom som bola asi aj radšej, keď som odchádzala ... ach, bože. Ťažko je s ním občas.
    Dnes mám zas dilemu, či mám ísť k nemu, ale radšej by som išla do TT s volakým iným, lenže neviem s kým a nechcem sa vtierkať niekam. Nechcem ale zas kysnúť doma, lebo včera mi to stačilo ...
   Ráno som mala dobrú náladu, lebo som sa vyspala úplne dosýtosti. Teraz som trošku otrávená, lebo sa mi nič nechce a to sa mám toho aj celkom soť učiť a aj na ITV by som mala čo robiť, ale neni som schopná.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára