Trnavský rínek

    Rozmýšľala som o tom, čo mi povedal K o vzťahoch, že sa o ne treba starať ... Nerozmýšľala som len tak, donútili ma okolnosti. Nielenže sa o ne treba starať, ale občas je treba aj zaplatiť. Je to niečo ako ... mýtne, ktoré zaplatíte, aby ste sa mohli dostať ďalej. V zdravých vzťahoch platíte nemateriálnom, tým, že čo-to prekusnete alebo prekonáte vlastnú hrdosť. Toho nemateriálna sa zbavuje oveľa ťažšie, ale výsledky zvyčajne stoja za to.
    Už druhý deň som doma. K je chorý, do práce pôjdem najskôr zajtra. Včera som vypotila pamätnú vetu, že chcem ísť do práce.  Mám to tak vážne rada, napriek vstávaniu a neskorým príchodom domov. Okrem toho mám pocit zbytočnosti, keď nič nerobím. Včera doobeda som si žehlila vzťah u M a poobede skúšala nové vzory na zápisníky, ale moc to nešlo. Dnes idem vybojovať nejaké informácie o prestupe na VŠVU a poobedie si nechám na zápisníky. Objavila som zopár nových zvieratiek, ktoré by sa tam mohli skvelo vynímať. Aspoň podľa mňa. Zistila som, že nemám nijaký skicár. Je zvláštne, že mi ani nechýbal, ale poslednou dobou mám obsesiu z toho, že musím mať veci pohromade.
    Boli ste Trnavskom rínku? Super bolo, počasie krásne, zapekala som sa na priamom slnku od 10.00 do 14.00. Tento krát bol na Kapitulskej a bola to super voľba. Ešte som na rínku nebola ako predajca, ale páčilo sa mi to viac, mohla som si celý deň vychutnávať atmosféru, vyškierať sa na zákazníkov a obzerať ľudí. Z predajcov by som vypichla spolužiačky z formácie DevôDuô, chodia na VŠVU a na rínku ste mohli vidieť ich miloty - plstené náhrdelníky, brošne a taštičky. Ja mám od nich taštičku s mopsami a psiu a mačaciu brošňu (od Zuzky♥).



Druhým predajcom, ktorého produkt sa pre mňa stal úúplnym MUST HAVE je Jana Kadlíčková, ktorá vyrába kvetové čelenky do vlasov. Čítate dobre! Ja, girly unfriendly, som sa namotala na kvetové čelenky. 
Sú vílovské, neobyčajné a výrazné, na rínku ste mohli vidieť čelenky s kvetmi, rôznymi plodmi a dokonca čelenky, ktoré mali na sebe veľmi reálne vyzerajúce čerešne. Mojím favoritom sú tie z kolekcie Fairies (zo všetkých sú asi najviac minimal, je mi jasné, že nič zdobenejšie by som na sebe nezniesla, čo ma mrzí, lebo sú božieee!).




Foto z facebooku Jany Kadlíčkovej

A ešte plus pridávam nejaké fotky od Richarda Lutzbauera.







2 komentáre:

  1. Anooo, z mačičky je celebrita!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D matej sa jej smial, že vyzerá ako pikaču pred vývinom, tak som mu povedala, že sám je pikaču pred vývinom a urazil sa :D

      Odstrániť