Matka stromov

     Ahojte? Ako letujete? Ja som snáď ešte nemala tak vyťažené leto. V minulom príspevku som spomínala, že robím logo. Už 2x ma kontaktovali pred dohodnutým termínom mailovej konzultácie. Nemali by to robiť, ešte nie som veľmi sebaistá a stresuje ma to. Neviem, či je to preto, že ponáhľajú alebo preto, že sa tešia. Tipovala by som to druhé, že sú nedočkavý. Dnes som konzuktovala s K a zistili sme, prekvapivo, že najlepšie logo, ktoré som vytvorila bol linoryt. Ktoie čím to je, že keď sa snažím kresliť jednoducho, tak to nemá grády, ale jednoduché liná mám silné. K hovoril, že logá mu veľmi neišli, kým nerobil logo pre svoje remini, že až vtedy plne pochopil, o čom je logo a jeho "podstatu". Ach, naozaj neviem, či som si správne zvolila. U K mi ide práca dobre, dnes som zlepila 71 dosiek, o 10 viac ako včera. To logo ma stále máta, bojím sa, že sa im nebude páčiť a ja by som ho pritom tak veľmi chcela robiť.
    Po veľmi dlhom čase som sa fotila. Akosi ma prechádza tá sofistikovanosť a prechádzam na infantilnosť. Niekto by to nazval ženskosť a asi to aj je, ale nemám rada prvoplánovú milosť. Aj tak som sa odfotila v najdievčenskejšom tričku, čo mám a vybrala si najinfantilnejší zápisník, aký bol. Ale neľutujem, dúfam, že moje JA sa čoskoro navráti späť a ja budem opäť basic a budem sa cítiť istejšie. Radšej pôsobím ako nezávislá žena, než nežný kvietok. Okrem toho si myslím, že na to nemám tvár :D



     Včera som mala možnosť sledovať najokatejšiu konverziu, akej som bola kedy svedkom. Je zvláštne, že ľudia zahodia svoje presvedčenie pre pár eúr ročne a pridajú sa na komerčnú stranu a nechajú na sebe zarábať nadnárodné spoločnosti, hoci ešte cez víkend sa tomu smiali. Som sklamaná. A nemyslite si, nie je to dôvod, že proste museli, aby bolo za čo jesť. Strašne by ma zaujímalo, čo im preboha púšťajú na tých finančníckych meetingoch, že im tak vygumujú mozog. Zase sa mi raz potvrdzuje, že slová sú nedôležité, že ide o to, čo človek robí. Som príliš dôležitá sama pre seba, aby som niekomu dovolila, aby si bral môj čas a peniaze za skúsenosti, ktoré som nadobudla a dúfam, že ešte veľa nadobudnem. Mojou prioritou bude, aby som sa venovala konkrétnym veciam a konkrétnym ľuďom, hoci aj masám a vytvárala pre nich niečo hodnotné a nie zarábala na debilnej pyramídovej firme na druhých ľuďoch.
    V sobotu som bola s M v kaštieli. Všimla som si, že pod sekvojou vyrastajú malé stromy - pár orechov a jeden dub. Vymyslela som si príbeh, že sekvoja je Matka stromov a z jej koreňov vyrastajú jej deti, iné stromy. Je to najvyšší strom v celom parku, úplne vzadu, je chránená a dvaja ľudia by ju mali problém objať rukami, aká je hrubá. Naozaj vyzerá ako Matka stromov, trochu som pritom vykradla Eragona a princeznú Mononoke. Na druhej strane, leto je čas, kedy sa navraciam k prirodzeným veciam. Všetci by mali (lebo im už j*be).



U K som sa nakazila Buty mániou :P A keď už sme pri pesničkách o láske, pamätáte si Templára? Ulovil si ženu :) Dúfam, že budú spolu dlho a šťastný, posledného pol roka nemal veľmi šťastie.








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára