skúsenosť

    Ahojte :) Dni mám momentálne veľmi pestré a nabité. Od svitu do mrku som u Karola, ale brutáálne mi to stojí za to, neviem, čo sa mi mohlo snáď niečo lepšie "prihodiť" v pracovnom živote. Zajtra budeme na Trnavskom rínku, príďte pozrieť. Okrem toho, že sa dozvedám veľa o svojej (hádam budúcej) práci, dozvedám sa aj o živote a ľuďoch. A o láske. A o živote, kde rozvod nie je normálna vec, o ľuďoch, ktorí veci nezahadzujú, keď sa pokazia, ale ich opravujú. Viem, bol to nejaký výrok, ale vystihuje to. V zápisníkoch sa už tiež zlepšujem, robím menej chýb a zrýchľujem tempo.
   S M sme spolu málo na pár hodín, ale skoro každé ráno spolu cestujeme. Aspoň nemám pocit, že s ním niesom, hoci v podstate to tak je. Dnes sme sa trochu chytili kvôli B. Nie pohádali, ale vymieňali názory, porovnávali skúsenosti mužsko-ženskými očami. V skúškach sa mu už celkom darí, poslednú dobu som ale bola veľmi nervózna, keď som preňho robila architektonický model a nestíhala. Bola som zlá a ešte mi to trochu ostalo. Hádam budeme zase čoskoro v pohode, niežeby sme neboli, ale obaja sme boli nervózni a neuvoľnení a potom zle komunikujeme.
     Bolo pre mňa fascinujúce, že M nemal veľmi potuchy o tom, ako sa papier správa (keď som robila model), takže vysvetľovať, čo ide a čo nejde, bolo veľmi obtiažne. Je to zvláštne, keď viete, ako sa správajú rôzne materiály, ešte pred nedávnom som si myslela, že to vie proste každí a neuvedomila som si, že som sa to tiež naučila, ale chápala som to ako súčasť mňa, že to proste cítim, kde sa majú veci ohnúť a ako ich preložiť. Zdá sa to ako hlúposť, ale ak robíte veci manuálneho charakteru, je táto "dovednost" ako dar z nebies.
    Dnes som okrem iného bola vo Viedni, čím mám oficiálne skončené skúškové (hoci ja osobne som skončila pred 3ma týždňami). Bolo prekvapivo dobre, prešli sme historickým centrom a boli v Mumoku a Albertine. Obe budovy boli super, každá niečím iným, ale expozície v Albertine mi boli bližšie, viac som vedela, na čo sa pozerám. V Albertine ma ale zaujala reklama, ktorá bola na schodisku zo zvislej strany schodov. Vo Viedni som nebola už asi 5 rokov a znovu som si pripomenula, aké krásne mesto to je. Je vidieť, že bolo (a je) je centrum kultúrneho života, Viedeň skrátka žije :) Využila som tento výlet a odskúšala tabletov fotoaparát.







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára