slovíčko ,, nie "

   Neviem hovoriť slovo ,, nie ". Tak sa potom stalo, že už niekoľko dní v kuse robím mame bakalárku a píšem SVOČku pre M. Tá jeho práca je omnoho zaujímavejšia, robí super ekologickú a ekonomickú bytovku a ja mu robím v podstate "hovorcu". Mame zase robím editora a trochu nadhadzujem myšlienky. Potešilo ma, kedy jej konzultant poslal pripomienky naraz a nie 5x za deň. Tá práca je o Alzheimerovej demencii a viem ju už asi naspamäť. Vďaka nej nemám nič do školy a cez víkend som nie že pár krát vypenila, ale bola vypenená v kuse. Dnes by sa mala poslať do systému, tak už budem mať pokoj. Zaujímave je, že mama chodí tiež na Trnavskú, ale majú úplne iné smernice na písanie. Teda ... smernice ... v tej smernici som sa dozvedela typ písma a veľkosť (vrelá vďaka, Times New Roman, 12 b, to je jasné každému ) a že v bibliografii nemusia byť strany :3
    Tento týždeň bol veľmi pracovný, robila som 16 detailov tváre, prerábala lebku (tu) a dokončovala antického muža. V pondelok som sa ešte odlievala, resp. Majka ma odlievala a narobila mi v odliatku vzduchové bubliny, čo len potvrdilo moju hypotézu, že na druhých sa spoliehať nedá. Ale aj tak som bola rada, smiešne na tom je, že som ten odliatok ani nevyužila, lebo som cez víkend nemala čas.


    V stredu sa mi ale celkom vydarila kresba uhlom, stihla som aj vytieňovať. Pomaly si zvykám na ten uhol, ale rukopis mám stále ešte trochu expresívny, linky hrubé a veľa. Ceruzka je proste na nezaplatenie.
    Štvrtok som celkom fajn, hoci som ráno išla do školy kvôli jednej prednáška a aj tá nám odpadla. Ale aspoň som sa mohla poflákať po meste v peknom počasí. Poobede som začala jarné upratovanie, ktoré sa skončilo až v piatok večer a vyniesli sa pri ňom 2 mechy papierového odpadu a jeden mech oblečenia, čo už nenosím. A nanosila som si po dlhom čase so izby kvety. Moje obľúbené narcisy, zistila som, že nám rastú na komposte v zadu v záhrade a je ich tam dosť :) Hoci ... myslí, že to bola práve ich vôňa, ktorá mi včera privodila bolesť hlavy :P A potom sa začal známy kolotoč s bakalárkou. Neviem si predstaviť seba, ako budem jedného dňa pri psychickom zdraví písať takéto záverečné práce. Myslím, že kľúč bude v tom začať čo najskôr.
     Vo štvrtok som mala ešte silnú úvahu o VŠ, lebo som si čítala na chodbe a z učebne som musela počúvať údesný ryk a nevyberaný slovník nejakej holky (už si ani nepamätám, kedy som niekoho počula nadávať niekomu do buzerantov). A nech mi ešte chvíľu niekto hovorí o uvedomelom správaní na škole.

    Dnes ma čaká dlhý deň, za chvíľu idem na sochu vysekávať ytong, potom máme prednášky z animácie (-_-) a potom idem kresliť M. Majte sa zatiaľ dobre :) (odporúčam tento song, nejde mi pridať).


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára