Pokoj v duši

X: ,, nerada ti do toho kecám, ale pamätám si ako si vravela, že sa hlásiš kvôli prestupu na voľnu grafiku ono nejde o to, že by si nemala super nápady alebo čo, ale nikdy si sa týmto smerom nejak extra neorientovala, v podstate málokto pozná túto tvoju stránku osobnosti "
Y: ,, aj ja si to pamätám. ale nechcem prestupovať. neviem prečo. ty nevieš prečo nechcem? mala by som chcieť. ale príde mi, že takto budem viac robiť pre ľudí, nielen pre deti. ale čo sa týka grafického dizajnu, tak ani ja sama netuším, čo by zo mňa ešte mohlo vypadnúť. a fakt neviem, prečo sa tak bijem za tú vizuálnu. ale mám takú teoriu, ktorá o tom možno trochu hovorí. na prijmačkách som v kalendrálnom liste plne odhalila svoju ilustratívnu podstatu a mala som na ňu pozitívny ohlas, dosť pozitívny aj od účastníkov aj v hodnotení, asi som si pomyslela, že by zo mňa mohli byť radi, ak keď nie som tak typický grafik. kedy mi ešte pred rokom niekto povie, že budem chcieť ísť na vizuálnu tak si myslím, že mu hrabe :DD"
X: ,, daj na intuíciu navyše sa ti tam páčilo a boli milí . myslím, že máš pravdu s tou teóriou. asi sa nestáva často, aby sa hlásil podobný kresliarsky typ ako si ty to bude len prínos. a svoje grafické cítenie si môžeš cibriť celý život, to každý "
Y: ,, bože, úúplne sa teraz zamýšľam nad tým a smejem sa a vieš čo?? milujem robiť v počítači!!! TAK! aj v zasranom illustrátore !!:D možno je to tou tnavskou, že som si uvedomila, ako veľmi mi tie veci chýbajú, že sa za nimi idem potrhať a ďakujem za podporu sis, si najlepší kámo na svete svetúcom "
X: ,, ako sa môže názor zmeniť behom roka to ma neprestane udivovať.
dobo, tomuto by som neverila pred rokom vyzerá to tak, že trnavská ti predsa len niečo dala posun, sebavedomie, prehľad a čas na premýšľanie nie je začo pupinka moja najdrahšia "

----------------

Začala som robiť ten vizuál pre Borisa, zatiaľ mám "len" logotyp, ale celkom mi vydal asi, konzultovala som so Sisou a s Ondrejom. Okrem toho vznikol tento rozhovor, z ktorého mám pokoj na duši. Môže sa zdať hlúpe, že to stále riešim, ale bude to určovať moje životné kroky. Pracovať v oblasti umenia je práca špecifická, pretože svoj otlačok zanecháte oveľa osobnejšie a oveľa hlbšie ako v inej, hoci aj dôležitejšej profesii. A ja chcem vedieť ako a kde ich zanechám a koho ovplyvnia. Tak budem mať zase pokoj na duši, lebo som na to prišla s pomocou.
Niektorí ľudia, ktorí mi vstúpili do života sú úplne ako môj Démon. Všetko by bez nich bolo inak. Takí Démoni, ako má Lyra z knižky Temné hmota. Mám svojich Démonov, ktorí ma strážia snáď vo dne v noci, nech je mi akokoľvek zle alebo dobre. Kým sú, nikdy nie som sama (nech už píšem čokoľvek). Ako je s nimi dobre, neviem, čo by som robila bez nich ♥



   Minulý piatok som M odmontovala úchytky zo šuflíkov a schovala a teraz ich nevie nájsť :D Dlho som sa tak nebavila. Celý proces odmontovávania bol veľmi srandovný, ale úúplne som na to zabudla. A teraz sa strašne smejem !! Je to ako nájisť si zabudnutú desinu vo vačku :DD

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára