Nočné divošenia

    Každí výstavník, šupkár, kretívny človek to pozná. Nočné divošenie nastáva, keď máte nejakú prácu stvoriť z noci na ráno a ste úúplne .. vo švungu. Nafičaní.
    Ja dnes nemám moc čo robiť, pomáham M.  Musí dokončiť ateliér, zajtra má ťažkú škúsku (a pozajtra ďalšiu :3 ) a pritom vracia a má horúčku. Neviem, prečo som mu nepomohla už včera, mrzí ma, že som sa neponúkla. Teraz robím hlbokosiahle analýzy seba samej, či to bolo preto, lebo sme sa hnevali alebo pre niečo iné. Veľmi dúfam, že to zvládne.
    Dnes mi nastal letný semester. Nezačal sa bohvieako, na AVU sme si ťahali citáty a potom sme ich vysvetľovali a ja som z toho svojho vyšla ako necitlivé hovädo.
    ,, Jediný spôsob ako žiť, je láska. " Hovorila som o tom, ako sme zabudli, čo Láska vlastne znamená. Nemyslím len tú medzi mužom a ženou, ale o absolútnej Láske medzi všetkými a všetkým, ktorá objíma celý svet. A aká je to utópická predstava žiť vo svete, ktorý by žil absolútnou láskou bez vojen, bojoch, zvád, vrážd a všetkého toho hnusu. Neviem, či som to naozaj tak skepticky povedala, ale vyznelo to hrozne, keď to proti mne otočili, v honbe za vysvetlením som skoro spolužiakovi urvala hlavu. Jojo, ak ide o slovné prestrelky, tak sa nespoznávam. Budem sa mu musieť ospravedlniť, že to nebolo osobné. Najviac ma mrzelo, že ostatní sa na tom bavili. Chcela som mať rada profesorku, ktorá nás to učí, lebo som ju nemala, ale teraz viem, že asi ani mať nebudem.
    Dnešok mi teda na nálade dosť nepridal, akoby nestačilo, že polovica ľudí ma chce na STU (kam ma mimochodom možno ani neprijmú. vlastne dúfam, že nie. chcem mať svätý pokoj) a druhá ma na VŠVU odporúča na prestup, skrátka všade, len nie na odbor, kam ma vzali. A už mi to ide pekne na nervy. Najhoršie je, že mnohý nevedia nič o mojej práci. Oni vraj o mne počuli, že ... houby počuli!! Mňa akoby nikto nepočúval, na mojom názore akoby nezáležalo. Prekvapilo ma, že to bolo od ľudí, od ktorých by som to čakala najmenej. Preto sme sa s M pochytili.
    Odhliadnuc sa od toho sa ale mám super :) Kreslím tetovania a asi sa mi pošťastí robiť vizuálnu identitu pre budúce občianske združenie. A mám veľa nápadov, čo budem kresliť a vyrývať a potom tlačiť - vymyslela som si úúplne super vec!! Posteľné prádlo v potlačou! Tašky a tričká potláča každí, ale posteľné prádlo ...? Dúfam, že sa k tomu dokopem. Okrem toho mám v hlave 2 perokresby a jedno tienidlo na lampu. A musím znovu začať čítať knihy ... chýba mi to :) Tiež si veľa píšem s ľuďmi a som rada, mám pocit, že nie som sama, hoci sú ďaleko. A hoci som často sama. Fyzicky. V mysli som s nimi ♥

                                                                    Hrá mi BARMAN.


    Okrem iného ďakujem Cherié zo 70sukienmala za koment, každí z dvoch komentárov som neuveriteľne prežívala :P A tiež prvým dvom nasledovníčkam Alexandre z Recyveci a i. zo ZaZrkadlom. Oujééé!! Skoro som dnes skolabovala :D a ďakujem :)
    To ma privádza k tomu, že na Zuzkin (všetkonajknarodkáám) apel pridať sa na bloglovin, tak som tam (ak niekto viete, ako sa pridáva tá ikonka tej ženy na bočnú lištu blogu, pokojne píšte mail :3 som trubka )

                                                      môj BLOGLOVIN

a aj tak sa teším na všvu!! miliooon, milioooon krát!! teším sa!!!!

2 komentáre:

  1. Tou trubkou si ma pobavila, pretože ja som taká istá trubka, takže sme dve:DD mne to tam musel dať brat, tiež neviem ako. Moc som nepomohla ale aspoň nie si sama:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :DDD skúsim niekde vyčíhať nejaké inštrukcie, zatiaľ sa musím uspokojiť s odkazom na bočnom panely :3

      Odstrániť