Znova prvý deň

     Hoci som sa takto pred rokom ešte len chystala na prijmačky a dnes už mám za sebou prvý deň. Bol celkom zábavný, hoci miestami som bola tak mierne na nervy, lebo som nestíhala alebo nevedela, čo mám čakať. Ale bola som pokojná, ráno som v klude, oddýchnutá (!!!!) vstala a všetko postíhala.
     Bolo tam veľa mladých profesorov a všetci boli na nás milý a upokojovali nás. Dosť rozdiel oproti grafike v minulom roku.
    Portrét sa mi ASI celkom vydaril, teda ... bol schopný, na to, že som celý rok nekreslila portréty a nestihla si spraviť ani jeden jediný. Ale výnimočne som si merala proporcie. Test bol taký ... divný, veľa dejepisných vecí a na mnohé odpovede som sa rozpomenula až po teste :3 klasická ja. Posledná úloha bola nakoniec najviac na nervy, lebo nám nevychádzal čas. Mali sme za úlohu vytvoriť 3 obaly LP na hudobné skupiny, ktoré nám oni zadali a boli to skupiny typu Symfonický orchester Stanislava Stankociho - klasika (rektor školy mimochodom), Dixieland Pavla Chomu (vedúci katedry) - jazz, Kovošrot - metal, Rýľ je stýľ - hip hop, Deravý kotlík - folk, Vňadňanka - turbofolk ... stačilo? Viem si úplne predstaviť ako sa bavili na vymýšľaní tých názvov. Robila som Kovošrot, Vňadňanku (urobila som recesiu, strašne sme sa na tom smiali, snáď to pochopia. Boli to prsia vyrastajúce z gitary a okolo seba mali plamene :D niekedy to musím urobiť v počítači, bolo to na posratie ). Mali sme všetci problém to stihnúť. Tak snáď som prešla, trochu sa bojím zajtrajška a pohovoru. Ak sa k nemu samozrejme dostanem.
    Na prijmačkách som bola s terajšími štvrtáčkami, výstavníčkou a dvoma grafičkami. Bolo s nimi super, s grafičkou Kamilkou som bola aj v ateliéri, mala fakt super portrét a dobre sa mi pri nej robilo. Dúfam, že sa všetky dostaneme. Inak baby majú už aj svoju vlastnú "značku" Kokosové sesterstvo a majú veľmi milé veci ♥ A btw, mám doplnený blog Na čistinke, môžete si pozrieť moje najnovšie veci.
     Tak nám zajtra držte palce :)



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára