Keď býva po ...

     Tak a mám po tom. Nakoniec sme sa dostali všetky do druhého kola a Kamilka mala dokonca najviac bodov z nás všetkých. Bola som na ňu hrdá :) Zvyšné dva dni sa celkom dali, mrzelo ma ale trochu, že Katka, s ktorou teraz chodím na Trnavskú sa nedostala do druhého kol na dizajne a neviem ani, ako dopadla Maťa, ale vraj ich tam bolo veľa a boli silní.
    Táákže: druhý deň sme sa všetci presunuli z nášho superkomorného ateliéru, kde nás bolo 5, do kresliarne, kde bola zima. Zostalo nás 21 (posunuli hranicu z 50 na 45 bodov, bolo by nás 18).
      Ako prvý sme robili test z jazyka a bola som prekvapená, že som toho vedela viac ako som očakávala, že budem (ale zas nie všetko), lebo s nemčinou to bolo tak ako s portrétom. Druhá úloha bol kalendnárny list na mesiac, v ktorom sme sa narodili. Celkom mi to vyšlo, aj sa to páčilo ostatným, ale bola to dosť ilustračka, tak som véééľmi zvedavá. Treťou úlohou bol komiks na tému 2 muchy jednou ranou. Toto bol šok, lebo som nevedela čo s tým asi pol hodku, čo je u mňa neprípustné. Nakoniec som si vymyslela typo, bola to celkom sranda, len ma zaskočilo, že všetci kreslili muchy  a ja som pracovala s fontom ako jediná. A profesori sa pri mne nadlho zastavovali, tak dúfam, že v dobrom. Kamilka ma celú dobu upokojovala, inak by som sa z toho už asi scvokla, lebo fakt ich bolo pri nás dvoch dosť a na dosť dlho. V ten deň som šetko stíhala a mala veci dokonca v predstihu. Ten komiks som robila spôsobom, akože píšeme v počítači slovo MUCHY (na druhú, bola tam ešte taká malá 2jka, ale dalo sa to čítať aj ako dve muchy) a posledný obrázok bolo zakliknutie písmen s rozrolovanou ponukou, na ktorej som bola kurzorom na políčku Delete, akože jedným ich zabijem jednou ranou.
    Tretí deň sme mali prísť až na deviatu, boli sme už menej v strese, hoci ja som sa bála len v pondelok večer a utorok ráno, že či som sa dostala. Ako prvá úloha sa robili 3 piktogramy na tému Moje neresti. Myslím, že túto úlohu som nezvládla veľmi dobre, hoci bola jednoduchá. Okrem toho som bola stále vystresovaná z pohovoru, hoci všetci hovorili, že sú milí. Na ten ma zavolali počas druhej úlohy toho dňa, ktorá znela: papierový 3D objekt na tému Recyklácia. To som  mala blok č. 2. Nakoniec som ťažila z toho komiksu, ktorý som robila ten predtým a robila som typo s rovnakým fontom ako deň predtým. Tak im to hádam došlo. A zase som bola jediná s typografiou a spravila som fakt pekné priestorové R. Ťažila som tiež z toho, že na pohovore som zapotila, že sa chcem venovať typografii. A keď som sa nad tým potom zamyslela, tak táto podvedomá odpoveď bola prekvapivo pravdivá. V tento deň som pre zmenu nestíhala nič.
     Pohovor bol fajn, cestou som pokecala s profesorom, všetci boli milý a nevyzerali byť nejak zdesený zo mňa. Tak ako všetky dni, aj na pohovore boli milí. To im veľmi kvitujem, pracovné prostredie je dôležité  a urobilo to dojem asi na všetkých, čo sme sa rozprávali, takže za toto majú odomňa 5 bodov. Len ma prekvapilo, že moje portfolko si prezerali, akoby ho nikdy nevideli (nejaký dobrák mi dal totiž jeden bod za domáce práce. Pobavilo, haha -_- ), vyberali si záložky, prezerali, pýtali sa na videá a na blog, hoci o tom bolo písané veľkými písmenami hneď na prvej strane.
    A výsledky budú (až!!) budúci týždeň. Možno sa ešte niečo zvrtne, ale nemyslím, že ma vezmú. A ak áno, budem pri konci. Snáď sa na STU bude dariť lepšie :)
   A teraz sa budem trochu resetovať, tie 3 dni ma zničili, ale aj tak na ne rada spomínam.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára