Labuďky

    Mmmmh. Momentálne riešim zásadný problém. V sobotu je party, na ktorú ide Matejova bývalá a Marekova sestra. KOMBO! -_- Včera som to riešila s Matejom (tú bývalku), výsledkom boli moje nervy (ako inak) a pocit zbytočnosti, ale ráno som to celé videla úplne inak. Až som sa divila. Lebo tie pocity boli pozitívne. Asi som toho mala včera už nejak dosť navečer. Moniky sa bojím ako čert kríža, čo vám poviem ... nie je ale isté, či tam ide, bude to taká ruská ruleta. Viete o tom, že vlastne pôjdem na svoju prvú dedinskú zábavu? Nejdem sa tam nejak extra baviť alebo trsať, skôr budem pozorovať okolie. Dávam si čižmy na opätku, takže budem skôr na okrasu. Sú tmavomodré a semišové, ani som si neuvedomila, že mi ladia s kabátom, ktorý mi doma leží už rok a je skoro nenosený. Ale teraz dostane druhú šancu. A moje opätky tiež, keďže toto x-tý pokus naučiť sa v nich chodiť :3 Tieto sú fakt dosť vysoké :P Držte mi palce, aby som sa zajtra nevrátila okrem vyklbenej ruky aj s vyklbenou nohou.
    Ráno som bola chvíľu s Matejom, priniesla som mu na stanicu jablkový koláč. Išiel ma na kúsok odprevadiť a na rozlúčku mi dal fakt peknú pusu. Až som sa nevedomky usmievala ľudí :) Prednášky ma dnes prekvapivo nudili, teda okrem estetiky, tam sme totiž museli lúštiť veľmi ťažko písaný text o modernistickj maľbe. Bola som rada, že som v celku pochopila :) Prekvapilo ma, že poobede mi Matej išiel naproti. Priniesol mi ružu a fakt dobrý koláč z cukrárne, ktorý sme zjedli v parku. Ani neviem, čo ho to napadlo:)
    Pred chvíľou som si písala s Fredom (spomínala som ho TU). Vedela som, že si našiel ženu z môjho okolia, tak starú ako ja, kamarátku, ale nechala som ho, aby mi to povedal sám. A znovu som sa ho snažila podporiť a on mi za to zase poďakoval. Je to pekný pocit, keď môžete niekomu niečo dať :) Škoda, že ja sama sa takto podporiť neviem a obvykle sa topím v mori tragédie :P Napísala som mu, že horšie dni vo vzťahu musia byť ,, na také dni si treba zvyknúť a nerobiť si z nich hlavu, to proste musí byť, aby si potom vedel rozoznať tie, čo sú super a vážiť si ich. A užívať. " Toto by som si mala namaľovať cez celú stenu, aby som konečne prestala fňukať. Už s tým otravuje samú seba. Druhí odomňa pýtajú rady, akoby som sama vedela, ako mám žiť ...
Dnes som si prevezovala ruku. Posledné dva dni ma ráno nebolí, ani cez deň, len keď sa s ňou snažím hýbať. Malíček je ešte opuchnutý, klby mám fialové. Zvláštne je, že mám fialovú aj celú dlaň, ktorá ma nebolí. Snáď bude ruka čoskoro v poriadku, asi prvý krát robím všetko tak, ako sa má :D
  A pustite si prosím TOTO, je to super:) a nejde to sem pridať -_-



Jeden kamarát má obľúbený výrok, že život je ako kolotoč labuťky, raz si hore a raz dole.

:)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára