Stavám(e) na minulých ťaženiach

       Dnes je aký pekný deň:) Na slnku je až priam horúco, ale keď som išla ráno od M, tak bolo naozaj čerstvo. A od niekiaľ bolo počuť bučať kravy. Cítila som sa ako na Liptove. A vyzeralo to, že je jar, nejaký teplý marec alebo tak ... 
   Včera som prespala u M. Najprv sme boli vlastne meste, bola som mu tam robiť spoločnosť na hodinu, kým mu nepôjde autobus, ktorým pôjdeme k nemu. Strávili sme ho zase v Ti Ame, ale tento krát sme si dali len kávu a pozerali na ceny:P Večer nás potom ešte vytiahol F von aj s ostatnými chalanmi, čo nebolo až tak šťastné rozhodnutie, lebo sa k nám pripojil nejaký opilý muž, ktorý strašne rýpal do všetkých a zosmieštňoval ich. Bolo to hlúpe, bola som ako jediná baba a mala som pocit, že sa potom všetci hanbili. Najväčší fail bol keď sa ten pán pustil do M. Bola som fakt rada, že sme odišli, bála som sa, že sa strhne bitka. A ani by som sa nedivila, sama som mala chuť vziať toho chlapa pohárom po hlave -_- Neskoro večer  sme začali už v posteli pozerať film Pán Nikto, ale o tom v ďalšom poste :) Skončili sme o pol druhej v noci a bola som fakt unavená, ale s M sme sa nevedeli uložiť do postele tak, aby sme si nezavadzali, takže ma ospalosť prešla a miesto toho sme sa prehadzovali, bili, rehotali a vrčali a neviem aké zvuky ešte vydávali :D Keď sme sa konečne uložili, tak som sa zobudila na to, že sa mi zle dýcha a že mi je zima. Dýchalo sa mi zle preto, lebo M ma priľahol a zima preto, lebo som polkou tela visela dole z postele. Také typické naše :P Ráno som bola k smrti unavená, ale bola som rada, že ho mám po boku. Hoci odchádza len do Hrnčiaroviec, príde mi, akoby sa sťahoval cez pol sveta. Bude mi chýbať. .... a má ma rád. Len to nie vždy povie takým spôsobom, takým jazyk, ktorý ja dokážem s určitosťou dekódovať.


   Minule som rozmýšľala nad tým, prečo ma začali tie nekonečné party tak unavovať. Resp. som zapátrala hlbšie, že odkedy je to tak. S úžasom som si uvedomila, že je to času, čom som s M. Hneď mi napadol citát od Charlesa Bukowského - ,, Keď sa stane niečo zlé, pijete, aby ste zabudli, keď sa stane niečo dobré, pijete, aby ste to oslávili. Keď sa nič nedeje, pijete, aby sa niečo stalo. " Moje podvedomie sa so mnou takto pol roka hralo, odkedy sme boli prvý krát na tom byte ... ,, ... pijete, aby sa niečo stalo ...". Teraz vyznievam ako alkoholik :P A za to, že sme spolu alkohol ani nemôže. Ale vždy sme vtedy vedeli, že ak by náhodou niečo, vieme, na koho to máme zviesť ...  Bude mi veľmi chýbať, cez prázdniny som si navykla, že sme boli stále spolu.
    Tento týždeň bude prvý školský, tak držte palce, nech sa nescvokenm, lebo už mi prišli aj nejaké nepochopiteľné maily o kreditoch a zapísaných predmetoch, z ktorých som nič nepochopila a skoro som lietala po strope samými nervami. Dúfam, že sa to zajtra nejak celé vyrieši, lebo je to fakt mätúce. Zajtra začínam o 9.30, mám 1 (!!!!) hodinu a potom ďalšie až o 15.30. Fakt super. Skúsim si tam tento týždeň nejak ponasúkavať prípravu na VŠVU, hodil by sa mi tam aj nejaký jazyk, alebo kurzy, lebo tieto 3-6 hodinové pauzy tak mám 3x do týždňa. Uvidím, ako to budem zvládať, tento týždeň si dám ako kľúčový a budúci týždeň asi zbehnem za Braňom, či znovu nepotrebuje pomôcť. Som dosť zvedavá, čo mi povie a ako to sním vlastne celé je. Dostalo sa mi, že má teraz nejaké problémy, neviem, či si ma bude môcť dovoliť. Alebo možno práve preto ...
       A musím sa pochváliť s dvoma vecami:
                       1. dnes som urobila sama celý obed :) áno, ja viem, som na to už dosť stará, ale predsa je to môj prvý úúúplne samostatný obed, počas prípravy mi dokonca nič nezhorelo a iba trochu vykypeli zemiaky. Popravde ... trochu som sa bála, že zhorí celá kuchyňa, lebo robiť viac vecí na raz nie je moja silná stránka.
                        2. Karol potreboval na Remini web nejakú moju fotku do môjho profilu, tak kvôli tomu písal Ondrejovi Forusovi (môj spolužiak, ktorý ma viac krát fotil), lebo objavil moju fotku s potkanom na pleci (btw zrovna s touto sériou Ondrej vyhral minulý rok Foto roka:)) a nakoniec bude Karol možno s Ondrejom spolupracovať na obálkach zápisníkov a na jednom z návrhov som ja:) Konkrétne táto fotka. Inak Ondrej je fakt super fotograf, aspoň čo ja viem posúdiť, má veľmi pedantný a profesionálny prístup k svojej práci, čo dnes už nie je také bežné :) Začiatkom prázdnin založil v Bratislave svoj vlastný ateliér, ktorý teraz rozbieha, môžete si tam pozrieť jeho práce, prípadne dohodnúť fotenie TU :) S Remini budem spätá snáď navždy. Ale je to taká tá pekná a dobrá spätosť:)

Photo by Ondrej Forus
Nejak veľa sa toho deje a ide diať.

                                        
                                                                                        ... a nemám rada, keď neviem dať názov článku. grrr

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára