Zbohom vlasy moje!

    Uff, včera som dala zbohom (podľa mňa) veľkej časti svojich zlatohnedých vlasov. Mám panickú hrôzu z kaderníčok, takže som sa strihala sama. Moje úbohé konce vlasov už boli asi rozpätorené, takže strihanie bolo z čisto praktických dôvodov, inak veľmi nerada mením strih vlasov. Bolo to celkom vtipné, ale bavilo ma to, tak som musela dávať pozor, aby som si samou zaujatosťou neostrihala celú hlavu. Po ostrihaní som musela prekonať mierny šok, pretože klbko vlasov bolo tak do dvoch rúk a ja som sa zľakla, že je ich veľa, hoci v zrkadle som vyzerala skoro rovnako ako predtým.



    Posledné dni nie je veľmi pekné počasie, stále prší a je zima, čo mi trochu (naozaj len trochu) vyhovuje, lebo môžem nosiť svoju parku, len ešte by sa hodila nejaká nepremokavá obuv. Momentálne sa bavím s Matejovým videom, lebo včera sa mu nepodaril nainštalovať Adobe Premiere (s tým súvisí môj domáci objav 16 gigového USB, ktoré som si znárodnila, takže som mala také malé-veľké Vianoce, každopádne som sa moc tešila :3), tak som sa ponúkla, že to spravím zaňho. Ide tam najmä o prechody v prestrihoch, prácu s hudbou a rolovacie titutlky, o čom som ešte včera poobede nemala ani potuchy, zato som ho robila asi do druhej v noci, počas exportu som išla .... ehm ehm ... "spať", lebo môj počítač pri exporte vydáva zvuky asi ako helikoptéra. Po tejto noci mám ale pocit, že som úúplny Master of Premiere a to aj vďaka tejto stránke, kde nájdete všetky možné aj nemožné videotutoriály v HD kvalite. Možno by som nemala taký problém, ale môj Premiere je v angličtine a fakt nemám dostatočnú slovnú zásobu. Potom ho sem pridám, nech sa môžete pokochať Matejovým ateliérom:) inak ten dom je fakt super:) a nehovorím to preto, že som jeho žena:P Inak včerajší večer/noc mi silne pripomenul posledný rok strednej školy a tie nechutné nestíhavé stavy, napriek tomu, že som s tým videom nemala kam ponáhľať ...
     A inak, keď sme pri tých programoch ... včera som si zase všimla, že môj Photoshop opäť žije vlastným životom, keď sa pár krát spustil v angličtine a pár krát v češtine a vrcholom všetkého bolo, keď bol anglický, z niektorými panelmi po česky :3 to nevymyslíš, to je môj Photoshop!
    Okrem môjho ostrihania (pre mňa veľká vec, keď som sa nestrihala 5 rokov) sa nič zaujímavé nedeje, akurát možno až na to, že budúcu stredu mám už školu, resp. iba školenie o MAISe a dosť sa mi tam nechce. Okrem toho ma TRUNI dosť vytáča, pretože my, denní, ešte stále nemáme rozvrh hodín a ja ho tam veľmi veľmi chcem vedieť (!!!!!).



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára