Dá sa zomrieť na otravu zlými rečami?

    Fujha, posledné dni (od piatku) sú presýtené psychickým a morálnym hnusom. Ja to beriem, že je to všade okolo nás a netvrdím, že som iná alebo lepšia, ale snažím sa to obmedzovať a uvedomovať si to a hrať čo najčistejšie, ale keď niekto provokuje (dovolujem si povedať, že až zvádza) svojho bývalého úplne okato a trápne, pričom aktuálny priateľ je 50m od nej, tak to je moc aj na mňa. A vlastne to ani nebolo prvý krát, je to taká jej pravidelná hnusná hra. Musela som až odísť, lebo psychicky mi zostávalo zle. Len dúfam, že dotyčná si nemyslela, že je nenápadná, lebo mne sa  z tých jej rečí až žalúdok obracal. Je to zvláštne, na čo všetko dokážu ľudia dospieť, nejaký čas s nimi nieste a potom len zrazu prídete a vaša najlepšia kamarátka z detstva sa zrazu prejavuje ako nymfomanka. A nie je sama. A potom ešte nezabudne vypľuť na FB status o pravej a čistej láske a morálna očista je dokonaná. Niekedy rozmýšľam, kam ľuďom odišla morálka a čo je pre nich vlastne dôležité, akoby sa česť, úprimnosť a stálosť už nenosili, ale čo potom dokážeme dať druhým ľuďom? Čo dokážeš potom ponúknuť svojmu partnerovi? Za čo ťa má mať rád? Vernosť ... to slovo je dnes už asi iba archaizmom. A čo to je preboha za trend mať 300 partnerov? Iba mne to príde nechutné? Už len to vedomie, že by som mala svoje telo zveriť do rúk veľa ľuďom (možno nie zrovna 300) a zostať tak ... špinavá a v tomto stave sa potom niekomu odovzdať, niekomu, na kom záleží ... alebo to vidím len ja? Niekedy rozmýšľam, či vlastne uvažujem správne, ale moja povaha/duša/čokoľvek mi navráva, že by som nebola schopná byť iná a žiť tak sama so sebou. Skrátka, čím viac o niektorých ľuďoch viem, tým menej ich chcem poznať ...
     A serú ma aj ľudia, ktorí sa bavia na intrigovaní. Toto ma pre istotu nasralo dnes. Prečo proste nemôžeme hľadať v ľuďoch to lepšie? Akoby sme boli sami dokonalí ... nie, v tomto svete musíme rozmazávať medzi sebou malichernú špinu o druhých a tváriť sa ako baránci. Dajte si pozor, kým sa obklopujete, mám pocit, že mám okolo seba viac vlkov ako priateľov, jeden večer s nimi pijete a ďalší vám zapichnúť nôž do chrbta.
    Je to jeden z dôvodov, prečo sa bojím o svoj vzťah, lebo keď ľudia vidia šťastie, tak vám ho závidia a to je samo o sebe negatívna energia, ale niektorí sa pokúsia vziať vám ho.
    Takže dnes pripíjam chladenou citronádou s mätou na všetkých úprimných fajn ľudí, ktorí sú v mojom živote a starajú sa, aby som sa s ňom nestratila a totálne sa nescvokla!:3



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára