A čo je ešte nové?

   Takže pridávam nejaké novotky, čo som poobjavovala alebo mi ich niekto poslal, aby ste sa mohli tiež pokochať:

1. blog Free People -  ako prvý som našla módny eshop, celá stránka, blog aj eshop je venovaný boho, blog je úúplne super dokonalý, taký prírodný a anájdete tam úplne všetko od DIY, duchovnej očisty, jedla až po interiérové dekorácie a recenzie z najrôznejších festivalov. Jediné, čo ma ideovo zaskočilo boli ceny v eshope, lebo skupina ľudí, ktorých predstavujú mi neprišla taká, že by si bežne kupovala veci za toľko peňazí, ale budiš, beriem to, sama by som to tam najradšej minimálne z polovice vykúpila, veci majú pekné:)

2. blog Kenza -  píše švédska modelka a blogerka Kenza Zouiten, ani neviem, kde som ju presne vyhrabala, ale zaujalo ma, že má históriu na stránke až k roku 2007, okrem toho mi prišla veľmi pekná a pestovaná a to nie je len tak. Vie sa sympaticky zladiť a baví ma pozorovať jej aktivity.

3. blog Boat People - tuná sú najlepšie DIY tutorialy. Teda ... najlepšie ... sú najmenej "okukané", čo som za poslednú dobu mala možnosť vidieť, niektoré som fakt videla 1.x a sú dosť zaujímavé. Zvyšok blogu ma nejak extra neohúril, ale možno si v ňom niečo zaujímavé nájdete:)

4. blog Handimania - sledujem najmä na FB a je to asi najlepšia DIY stránka, čo sa týka interiérového dizajnu, ale nájdete tam aj fashion DIY alebo recepty na vyzuálne veľmi príťažlivé koláče. Veľmi sympatické je na nej, že väčšina vecí je recyklácia alebo trash dizajn, čo ja veľmi ľúbim♥

5. blog Le-21eme - je módny blog z fotoreportáží ľudí, ktorí zasielajú svoje reporty z každodenného života z rôznych miest sveta a z týždňov módy. Je to asi jedna z mojich najobľúbenejších inšpirácii

6. a zrovna počúvam toto (Matej poslal a je to super):




7. mojou obľúbenou súčasťou šatníka sa stal tento DIY prívesok z pierka (inšpirované prvým zmieneným blogom), ktoré som našla na potulkoch s Matejom. A tie okuliare milujem! Na TT je to síce niečo (podľa reakcii) neuveriteľne extravagantné a mala som chvíľu problém ich nosiť, ale teraz je mi to už jedno:)



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára