Stratená

    Som skrátka stratená v tento večer. Stratená v mori inšpiratívnych citátov pre kreatívne typy, ktoré sa snažím nezlúčiteľne spojiť s ideou mojej maturity. Nejde to, nedarí sa. A možno na to len pozerám moc hodín. Dnešná konzultácia mi skrátka vôbec nepomohla, takže som naďalej zostala uväznená vo svojom divokom (navonok uhladenom a inteligentnom) koncepte, z ktorého sa neviem vymotať. Problém je, že sa nedá  sedieť jedným zadkom na dvoch stoličkách. Hlavne keď si nie ste istý na akej stoličke chcete vlastne sedieť a akým spôsobom. Myslím, že najprv budem kresliť zvieratká a potom k nim napasovať citácie nejakými zložitými logickými asociáciami. To zas bude.
    Inak to bol dnes nudička deň. Ráno som bola schopná schopná zlúčiť jógu a raňajky len s neskorším autobusom, ale aspoň som mala dobrý pocit a z toho aj dobrú náladičku. Tá ma po príchode do školy trochu prešla, lebo ma zas prepadol lúzerský pocit, pod Sisiným vplyvom (:DD), ale potom nás zas celý deň bavila svojimi postrehmi, kecmi a prudkou úprimnosťou. Och, dnes som jedla peľ. Sú to také granulky, ktoré divne páchnu a človek má byť po nich super zdravý. Tak nejak som čakala, že bude sladký, ale nebol. Nebol veľmi chutný. Proste, nikdy viac.  
    A aby som nezabudla, v stredu mám konzultácie u dekana mojej fakulty na pedagogickej. Skoro ma uhlo. Bojím sa, že to nedám a že budú na mňa zlí.
    Malá ochutnávka z Remini, veľmi predbežná zatiaľ:)


A strašne si ulietam na tomto:


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára