Veľa, viac, najviac

     Takže, je po maturite, yeaaah!! Teda ... po tej najľahšej časti maturity, na ktorú sa netrebalo učiť. Kameň zo srdca spadol asi viacerým, ale mojím novým strašiakom sa stalo vysvedčenie. Čudné, viem. TRUNI mi totiž poslali list, že obdržali moju prihlášku a že im mám potom poslať kópiu aturitného vysvedčenia a vysvedčenia zo 4. ročníka. Ups!! S tým som tak nejak ... nerátala a zdesila sa. Teraz je už ale na des trochu neskoro. Alebo nie? Skúsim zamakať a uvidím, čo sa mi bude dať robiť. A nebudem jediná makajúca.
    Čo sa školy týka, mám rozbehnutých véééľa projektov a robím na nich priebežne, teda snažím sa, nie vždy sa mi ale chce. Teraz mám toho fakt že veľa a nezastavím sa od svitu do mrku, ale teší ma to. Nie je nič lepšie ako robiť veci, ktoré vás bavia. Och, a zadali nám maturitné témy, ja som si vybrala sériu obalov na zápisníky Remini, spolu s autorskou knihou a propagačným predmetom. Vecičky pôjdu do predaja a keď sa im bude dariť, tak bude zmluva. Dobrá motivácia, čo poviete? Tá téma ma len tak volala. Hlavou mi už víria prvé nápady, najmä čo sa týka propagačného predmetu a autorskej knihy, ale zatiaľ sú ešte nenarodené na papieri, len v hlave. Profesne som teraz trochu dosť rozpoltená, lebo neviem, čomu by som mala venovať svoj čas viac. Ale Austin Kleon radí, že by sme mali dávať ochutnávať zo svojej práce, takže tu je ochutnávka:


Video Vlčí sen, na ktorom sa pracuje.


A tu je kus z môjho super Jeffrey Campbell Lita Shopu, ktorý som spomínala TU. Inak je to moja asi najschopnejšia vec, akú som kedy vytvorila na ITV. A ešte ma to aj baví.

     Po osobnej stránke to veľké terno nie je, lebo Marek hnevá a mňa to zvádza kade tade a k všelikomu. Okrem toho ma nezávisle na tom "podporujú" čerstvo rozídení ľudia a články na internete. Ale aspoň mám dosť roboty a nemyslím na to.
     Ďalšou takou potešivou vecou je Zenit, ktorý som si konečne dovliekla od nás z garáže. Ten foťák je úplne krásny, strašne sa teším, ako ho vyskúšam, predtým bude musieť ešte ísť na prevetívku k Ondejovi.



    K jeho hľadaniu ma dokopala Zuzka, lebo ona si teraz kúpila jeden old schoolový, úplne krásny. Dnes som sa s ňou úplne náhodou stretla v Tescu, keď som sa vracala maximálne zmoknutá z neúspešného lovu klobúka. Srať naňho!! Zuzka je roste človek, ktorého keď stretnem, tak mám hneď lepší deň. Spolu sme boli na nákupoch a išli spolu domov. Navzájom sme sa pochválili, na čom makáme na odbore a potom sme si navzájom závideli naše odbory. Teraz spolupracujú s IKEOU, ktorá im poskytla látky a bude z toho módna prehliadka. Bože, čo by som za to dala. Samzrejme sme pretriasli aj našich mužov a rodinné a iné vzťahy. To my pripomína ... pamätáte na Borisa?? Tak som s ním minule cestovala. A bolo fajn. Viac sa o tom rozširovať nebudem a svoje postrehy si nechám pre seba, keby mi to tu náhodou čítal. Muhehe!!:DD

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára