Kryplavá

   Dnes som so svojimi napuchnutými prstami navštívila doktora. Bol to asi najdlhší deň v mojom živote. U mojej lekárky som čakala len chvíľu, len ona si ma potom poslala na druhý koniec mesta, kam som išla peši ...a nechcelo sami.
    Takže na poliklinike som išla ortopédovi doktorovi Medovi. Inak ... vedeli ste, že poliklinika Družba má LEN dvoch ortopédov?? Čo znamená, že tam bolo asi 1 000 ľudí. A samozrejme, že všetci boli predo mnou. Trochu ma zarazilo, že všetci tam museli mať nad 50.
    Nikdy som nebola u odborného lekára a nevedela som, čo mám robiť s výmenným lístkom, tak som sa spýtala jednej panej a to bola osudová chyba. Teda ... ako sa to vezme ... ona za to nemohla, ale začala ma úplne smrtelne strašiť. Hovorila mi o ostrekoch (to je, keď vám do spuchnutého klbu pichnú ihlu a niečo vám odoberú), o tom, že tú ruku budem mať nefunkčnú a že je to koniec mojej kariéry a tak podobne. Potom sa k nej pridali ešte ďalší pacienti, takže som potom bola na smrť traumatizovaná, zdeptaná a mala som chuť na mieste zomrieť. No, cítila som sa ozaj skrachovane, kedže by sa proti mne hneď po VŠVU spiklo aj moje telo ... a zo mňa by zostala len smutná spomienka a na tušového pásavc, moju poslednú prácu ... Ale tí ľudia sa potom akosi uvedomili a povedali, že som mladá a že budem OK. Viete si predstaviť, ako chabo to znelo po tom všetkom?? Inak ... bola som tam od pol deviatej a na radu som sa dostala o jednej. Kĺb na ukazováku som mala (a mám) asi o polovičku väčší ako normálne, neohla som (ani neohnem) ho a ten opuch mi asi brzdil aj prítok krvi do prstu, pretože som ho mala chvíľami fialový.
    Ale najhorší okamih ešte len prišiel. Ten doktor mi drasticky mágal moje opuchnuté kĺby a potom, potom mi NASILU ohol prst. Myslela som, že ho ovraciam. Zároveň som ale bola prekvapená, že sa to dá a  ... v podstate ma to potešilo. A aj by ma to tešilo, keby mi ho neohol ešte tri razy. Po treťom raze som si už dovolila aj zafňukať a úprimne, slzy som mala na krajíčku a srdce mi tlklo ako zbesilé. Potom nasledoval výlet na radiológiu a potom som sa vrátila späť a čakala na verdikt. No .. povedal, že nevie, čo to je, ale že podľa rentgenu nemám na kosti nádor (čo sme tak nejak tušili, nenapadlo ma to ani v tých najdivočejších snoch). Potom mi povedal, že si to má obviazať a dal mi tie isté prášky, čo mi dala mama. Och ... a jediná užitočná vec, čo urobil bola, že mi vzal krv. Z ľavej ruky. Takže ľavá ruka ma bolí v ohybe lakťa a na pravej mám chromé dva prsty. Ani neviem, čo by som k tomu ešte povedala ... Tak nejak som si myslela, že urobí niečo, čo ten opuch odstráni. Ale aspoň mi dal nejaké prášky, nie ako ten blázon pred ním.
   A viete čo je smiešne? Naučila som sa držať pero v praej ruke. Držím ho proste palcom a prstenníkom. Vyzerá to postihnuto, ale aspoň som, síce s námahou, schopná úhľadne písať. A za to, som na seba hrdá ... :P Držte mi, prosím, palce, nech mi to ustúpi:) Momentálne sa mám dobre a som úplne optimistická:) A teším sa na muža.
   A namotala som sa na You and I od Gagy. Ja viem, úplne mimo môjho žánru ... ale tá pesnička sa dá chápať rôzne. Dnes som mala veľa času premýšľať o živote, o tom, kto som a kým som bola, o tom, že Domča, Doboška, Mrraw, Domčuška nemôžu žiť jednotlivo, že na sebe stavajú a dopĺňajú sa, sú zrastené ... no proste dilemy o spojitosti minulosti a prítomnosti.


   Hmm .. zrovna si čítam kontraindikácie k tomu lieku, čo mám predpísaný. Je tu: ťažké poškodenie obličiek alebo pečene. Myslím, že ho nechcem užívať ...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára