Je mi jedno

    Dnes je mi jedno. Dnes sa mám proste len dobre. Zostala som doma s nikým a s ničím som sa nestresovala a pekne snežilo. Pekne až na to, že mi už išla jar, ale to je vedlajšie:P
    Dnes som sa proste vyspala tak, ako ešte nikdy v živote. Preboha, spala som snáď 12 hodín. A bolo to super! Je to jasné, že niečo také si teraz dlho nedoprajem, takže som si to maximálne užila ... a keď som nespala, nechala som zase unášať polobdením - víziami, živými aj surrealistickými snami. Stáva sa vám to? Že vlastne snívate, ale ste aj trochu hore a riadite celý ten sen k najrôznejším cieľom? A po prebudení si vychutnávate atmosféru prežitého:)
    Dnes som mala konečne čas opäť popremýšľať nad sebou. Hlavne nad tým, ako ma vnímajú druhí ľudia. To čiastočne síce viem, ale len od ľudí, ktorí ma poznajú už dlhšie. Zaujímalo by ma, ako ma idia z tohoto blgu alebo ako neznámy človek na ulici.
     Tiež sa zaoberám hodnotou a pseudohodnotu ľudí. Hodnota je to, čo ste v skutočnosti, že máte dobré srdce, ste inteligentní a úprimní, obľúbení ... obvykle sú to veci, ktoré nevidno na prvý pohľad alebo keď je človek sám. Pseudohodnota je o zovnajšku, teda skôr o tom, ako chcete pred ľuďmi vyzerať a ako vás oni berú na základe nejakej množiny, ktorú chcete predstavovať alebo predstavujete. Viete o tom, že o (ne)sympatíi sa rozhoduje počas prvých 3 sekúnd pri zoznámení?? Celá spoločnosť bojuje proti povrchnosti, ale je to proste tak. Sme zmyslové tvory, delíme sa na skupiny, spoločenské triedy, hudobné žánre, sorty podľa práce alebo štúdia ... ( netvrdím, že som iná alebo lepšia. Robím to tiež, s dávkou irónie sarkazmu. Proste sa bavím. ). Vadí mi skôr tá časť, keď sa ľudia hrajú na niečo, čo nie sú. A nasilu. Obvykle (paradox) nezapadajú práve vecami, ktoré sa kúpiť nedajú talent, vedomosti, empatia, sebavedomie ... Lenže žijeme materializmom. Preto robíme to, čo môžeme, aby sme sa dostali, kam len chceme - kupujeme. Každá skupina ľudí totiž vykazuje nejaké vonkajšie znaky, ktorými sú typické od oblečenia až po ich obľúbené kluby a kaviarne. Záleží snáď na tom, že vôbec netuším "o čom", keď môžem ako oni vyzerať, alebo sa tak baviť? Potom sa stretávate s "radikálmi" bez názoru alebo "vzdelancami" bez rozumu ... S ľuďmi bez zázemia, ktorí netušia kam patria, kto sú alebo kam smerujú ... Bolo by zaujímavé, zahrať sa Hru na zámenu ...  Takže toľko z dnešného filofozického súdka:P
    Inak ... dnes nastal ten čas (po 4 dňoch), keď som sa konečne dopracovala k videu. Mám prvých 8 sekúnd, áno, blahoželajte mi. Myslím, že ho nenávidím. Hlavným problémom je načasovanie na úsek, v ktorom sa o tej-ktorej aktivite hovorí. Potom sa stane také, že 4 sekundy sa kecá o tom, ako Rakša zaspala, čo ma výde asi na 2 snímky a 2 sekundy o tom, ako Akela vytiahol pištoľ z bundy a dal ju za opasok, čo ma vyšlo na asi 20 snímkov. 20 snímkov za 2 sekundy!! Inak Rakša je najkrajšia postavička z celého videa.


     A ešte sa musím pochváliť, že dnes som bola vonku a prišla domov triezva a ani nijak inak neomámená. Čo je super. Niekto ma začal nabádať k tomu, aby som sa začala kontrolovať. Obvykle nedám na rady druhých, pokiaľ si ich sama nevypýtam, ale keď som sa nad tým zamyslela, tak bolo toto rozumné. Životný štýl posledného obdobia mi veľmi nesvedčal, predsa s A o tom vieme svoje:)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára