:)

     Ach, dnes bol zvláštny deň. Zase. Ale aspoň som sa ráno zobudila oddýchnutá, napriek tomu krátkemu spánku. A ráno som cestovala zo Zuzkou, čo bolo super, lebo si s ňou rozumiem, len sme spolu nejak málo už. Dnes odovzdávala klauzúry, tak išla skorej, snažila som sa jej robiť podporu a zároveň sme skvele porozprávali, vlastne ako vždy. Nie je proste nad to, keď je vonku ešte tma, vy idete raňajším vlakom a strávite ho rozhovorom s niekým, kto vás podporí (keď je treba) a do bodky vás chápe. Takže ráno som sa mala super:)
    V škole som s ňou vybehla ešte hore, k nim na Textil a pozorovala, ako žehlí. Nikdy som si neuvedomila, aký majú odtiaľ super výhľad. Moc sa mi odtiaľ ani nechcelo, zas do tej terpentínovej miestosti, do tej nudy. Textiláčky mám rada, sú priateľské a vždy dobre naladené, to u nás ťažko:P Niekedy ľutujem, že som neišla na textil, bavilo by ma to ta, niekedy im len potichu závidím:)
     A dnes sme boli zase iba dve. Tentoraz som bola s Miškou, lebo baby sú choré. Dosť som sa nudila, síce som mala robiť na videu, ale nechcelo sa mi. Takže som sa dnes poflakovala na Textile a na Kameni a riešila administratívu, ako ospravedlnenky, prihlášku, poznámky ... Skoro ma trafil šľak, keď som sa dozvedela, že zajtra píšeme zo sochárstva 20. storočia. Tak nejak som dúfala, že budem mať dnes voľno. Mmmhm, taký kok ... A aby toho nebolo málo, na Animáciu berú len 12 ľudí. Nebudem ani písať o svojich pocitoch, lebo nie sú nič pekné ...
   Ale zo Sitákovou sa celkom dalo, konzultovali sme tie plagáty a vybrala mi 4, tak sa na ne už teším:) V podstate sa predsalen temaricky točím okolo tých médii, ale mám tam aj takú smiešnu čivavu alebo plagát, proti šminkám. To bude sranda, už vidím tie nasrané a urazené reakcie:D
    Včera som konečne dokončila Braňovi tú kérku, nechcela som ju dlho šporovať doma, nech to mám už za sebou a dopadlo to prekvapivo dobre. Ten super pocit stál za všetko, lebo som konečne nemala pocit, že sa topím v mori vlastnej neschopnosti.
    Mala by som ísť už spať, lebo niektoré rozhovory sa mi dnes nejak vymykajú kontrole, ale aspoň je sranda. Pretože sa hráme Hry na pravdu ...

 
A čo sme sa dnes naučili na z DVK? Že César Baldaccini robil veľké palce a lisoval autá.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára