Treba sa vyhrabať

    Dnes bol hneď z rána divný deň. Opäť sa mi podarilo zaspať a potom som sa na to už vysrala. Ale nikto nemôže povedať, že som nič nerobila. Na prax máme robiť film alebo animáciu, ktorá má trvať 5 minút. Takže som si urobila rešerš, vybrala spôsob práce a nakoniec som našla aj pesničku k videu. Ono to vlastne nie je celkom pesnička ... ale bude to super. Teda, keď to bude tak, ako predpokladám .... alebo ako to mám v hlave. Začala som na tom dokonca pracovať, ale skoro ma to znechutilo. Mám na to dva mesiace ale za to pocit, že tých 5 minút budem kresliť minimálne pol roka. Niečo pre inspire spolužiakov, ak sem náhodou zavítajú:)





   Okrem iného som dnes našla odvahu napísať do SAKURI, či nepotrebujú sketchera. Ale nepotrebujú, takže zas asi ostanem na krku Braňovi, čo ma absolútne neteší, skôr ma to naplňa nechuťou. Pretože som chcela lepšiu prácu, lenže teraz som opäť odkázaná naňho, lenže tá skúsenosť z posledného obdobia ozaj stála za to. Alebo to len moc prežívam? NIE!! Dáva mi robiť pičoviny, zle zadáva a neplatí. To je dosť! To stačí!  Kokos, to ozaj nikde nepotrebujú externého grafika, kresliara alebo ... umelca?!?
   A stále okolo mňa obsmŕda niekto s VŠVU, ja síce viem, že to neni ich chyba a nemám sa na nich hnevať, ale ... no povedzme si úprimne, že to neprijatie už vôbec neberiem tak statočne, ako pred pár dňami alebo ako by sa zdalo.
    Inak, toto je môj najnovší výtvor pásavca. Momentálne ma dosť fascinujú, takže som si ho nakreslila. Neni ešte hotový, ale strašne sa mi páči. Preto je tu už teraz.


     Toto je prvý aktuálny príspevok, originál z dnešného dňa. Posledných asi ... 6 článkov mapuje obdobie vianočné a prijímačkové. Taká retrospektíva, nech to tu aspoň trochu nadväzuje. Takže tímto článkom uvádzam blog opäť do chodu. Strašne mi to tu chýbalo:) Zároveň mi návštevnosť klesla na nulu, takže si Vás musím opäť získať ....

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára