Prijmačky: 1. kolo


   Ráno sa začalo zle, lebo Rattus počas noci zomrela. Ráno som jej chcela dať piškótu, ako vždy, ale už sa nezobudila.
    Takže v takom to stave som išla na talentovky.  Blbo som si vyrátala cestu po Blave a tak sa stalo, že som namiesto o pol ôsmej prišla za desať osem. Bola som smrteľne vystresovaná a inak, neželala by som vyšlapaťtú cestu z Búdkovej, hore na Drotársku. Je to do kopca a samí sneh,  ešte si predstavte, že sa ponáhľate a máte napratané dosky prehodené cez plece.
    Keď som sa dopracovala do školy, bola som nervózna a zachovala som sa ako trubka. Po náhľala som sa a všetci do mňa niečo hustili, takže som na ne vybehla a ešte aj na toho týpka, čo dozeral na domáce práce. Bolo mi potom dosť trápne, tak som sa na to snažila zabudnúť.
     Zabudla som, len čo som vkročila do triedy a rozdali nám test z DVK a všeobecného prehľadu.  Písali sme ho tak, že sme sedeli na zemi a na kolenách sme mali dosky. Fakt  paráda. Baby hovorili, že ten test bol dosť ťažký, ale mne sa moc nezdal. Dve tretiny otázok som vedela na istotu, takže som sa dosť skoro začala nudiť.
    Na figúre sme kreslili portrét, takú babičku, čo sa moc usmievala.  Vytvorila som jeden z tých svojich lepších portrétov, neznamená to však, že bol dokonalý.  Dokopy nás bolo 69, áno, dobre čítate. A berú nás 12! 12! Vlastne som očakávala, že tam bude oveľa viac dobrých ľudí, než tam bolo. Vlastne väčšina bola pod priemer.  Pár ľudí tam bolo ale veľmi špeciálnych. Veľmi. Takže po návšteve druhej triedy som bola dosť zdeptaná. Portrét sme robili 3 hodiny a v pohode sa to dalo zvládnuť.
    Obedovú prestávku nás bavil taký zhovorčivý chalan. Snáď tam bude aj zajtra, dobre sa s ním rozprávalo a mal pekného kamaráta:P
    Tretia úloha bola trošku divná, lebo nám ju museli vysvetľovať traja profesori tri razy. Vlastne išlo o siluetu tváre, ktorá mala ostať biela a pozadie sme si mali dotvoriť podľa seba. Spravila som niečo osobné, tak dúfam, že Kállay ma vezme bez pindania aspoň do druhého kola. Nazvala som to ,, Pochybnosti nad vlnami nádeje“ a presne to vystihovali postavičky aj pocity. Tak som zo seba bola rada. Mali sme na to 4 hodiny. Osobne som potrebovala viac, lebo viete ako to je ... ja a moje tušové štruktúry. Obvykle mi trvajú viac ako 4 hodiny, špeciálne keď je to formát A2. Takže som ich musela zjednodušiť a celé to bolo také koncepčné, hoci zmysel sa nevytrácal. Len forma stratila na sile  a nie som si istá, ako sa na to budú tváriť. Tak snáď zajtra zostanem a nebudem musieť ísť domov. Júúúj, bojiím, bojím!
     Snažím sa nahovoriť si, že to bude dobré, že to zvládnem zajtra. Chcem, aby som cítila, že nie je to prijatie dôležité, že sa nezrúti svet, je tu predsa ešte Trnava. Chcem sa zbaviť tej hrče v krku , aby mi prestalo zvierať žalúdok a aby som si prestala cítiť srdečný tep pri myšlienke na zajtrajšok.
   Pritom, mám asi aj nejakú tu šancu zajtra prejsť prvým kolom. Teda dúfam, budem ale oveľa pokojnejšia, keď tam budú kamenárky. Z grafičiek mám momentálne hrôzu a čisto ich prítomnosť ma dosť znepokojuje.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára