Veľa

   Tento týždeň bol mrte bohatý na šoky a to hneď z niekoľkých dôvodov:
1. všetko máme mať odovzdané do 13. 12., kedy nám zadávajú klauzúry
2. Ester sme spravili mini birthday party
3. na prijmačkách je realy linoryt
4. budúci týždeň sa sťahujeme

   A všetko sa to vyriešilo úplne samé. Teda s mojou malou pomocou. K bodu 1. :vo štvrtok som si nanovo vyrezala všetky čáati môjho ITV výstavného priestoru a urobila som pri ňom ta ten 1 deň asi 300x viac ako doteraz. Asi aj preto, lebo som to nerobila Sitákovej spôsobom. Ja skrátka neviem rovno rezať a tobôž nie lepiť. Takže to bude vyzerať ,, veľmi sviežo a nedbalo elegantne"  akoby povedal Mešino. Plagát na obchodný priestor je takmer dotiahnutý. Autorská kniha ale cez víkend utrpela, lebo Dino mi pri kradnutí čokolády zo stola rozlial tuš. SERIOUSLY. Pes mi polial domácu úlohu!!
   K bodu 2.: Sis, Zuz aj Est boli z toho na nervy. Ester z toho, že videla, že Sis a Zuz kujú pikle, ale nevedela, prečo ich kujú a Sis bola na nervy z toho, že Est je na ňu nasraná, lebo jej nechce povedať, čo sa deje. Nakoniec to dopadlo super, tortu (, ktorú piekol Rišo!!) sme zjedli u Mešina a všetci sme boli radi. Najviac samozrejme Ester, týmto je ešte raz gratulujem k dvadsatinám, a Sise, lebo už nič netají:P
   K bodu 3.: Techniky ma nakoniec učí Hrčková, ktorá u Kállaya študovala, a ešte mám aj Aťovu technológiu, takže som vybavená. A nie je to vôbec také hrozné. V piatok, na DOD, som strávila nejakú tú dlhšiu chvíľu v grafickej dielni a tie techniky vyzerali super zaujímavo. Myslím, že to zvládnem.
   K bodu 4.: túto skutočnosť som sa dozvedela dnes a skoro som sa rozrevala asi 3x pri čistení zárubne, lebo ma desilo, ako to oznámim Marekovi. A on bol úplne v pohode. Očividne premýšľanie nad týmto problémom neodložil ako ja a zmierali sa s tým. Vlastne mi to tým moc uľahčil.


Jana Hrčková Stankovianska
   A slávnostne sľubujem, že sem budem chodiť častejšie, len mám toho asi miliardu. Kto je na šupke v 4. ročníku, tak tomu rozumie. Špeciálne výstavník.
   A dnes obloha vyplodila svoj prvý sneh, hoci veľa nevydržal, gratulujem k tomuto výkonu a teším sa na jej ďalšie kryštalické deti.
   A žijem len z Radiohead. Najkrajšie sú rána s nimi, keď idem vo vlaku a počúvam, sledujem východ slnka ...


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára