Stresy, obete a rozhovory

    Ach, momentálne prežívam veľmi stresujúce obdobie, pretože sa podávajú prihlášky na VŠVU a všetci s tým otravujú a stresujú, pištia, že ich nezoberú, ja pištím, že mám toho veľa a že neovládam figúru. Dnes som ale napísala životopis k prihláške a napísala Dušanovi Kállayovi, vedúcemu môjho (snáď budúceho) ateliéru, kvôli konzultáciam. Tak, a zajtra potvrdenie od triednej a od tajomníčky, v pondelok od doktorky, zaplatiť prihlášku, dať do obálky a ísť na poštu. A potom si fičí do BA.
   Inak, chcem tu takto verejne poukázať na zložitosť a čiastočnú nefunkčnosť prihlášok na VŠVU. Skoro nikomu sa tam nedajú dopísať známky z jednotlivých ročníkov a je tam strašne veľa kolóniek, ktoré ja nevypisujem, vypisuje ich vysoká škola, ale tým, že tam sú zvádzajú k špiritizovaniu nad nimi a k pokusom vyplniť ich.
    Dnes ráno som ale cestovala s Migrovou, čo je moja profka zo ZUŠky a zo Zuzkou Martinuzkou ju často spomíname (napr včera) a hróózne dlho som ju nevidela. Tak som sa z nej strašne tešila. Aj ona vyzerala, že je rada, ale trochu ma deptala. Ale oproti škole to bolo  nič. Strašne rada som ju videla.
    Poobede som zostala s Ester na odbore kvôli olejomaľbe a bola som prekvapená, ako sa mi celkom darilo. Myslím, že tieto večeri s Ester, olejomaľbou, hudbou a našimi rozhovormi budem mať veľmi rada. S Est sa moc často nerozprávam nejak osobnejšie, ale dnes sme si to vynahradili. Proste muži, vysoké školy, lifestyle, ohováračky, udalosti posledných týždňov ... Skrátka, prebrala som s ňou celkom veľa vecí, čo ma trápili a uľavilo sa mi.
    A ešte som sa dnes rozhodla, že budem chodiť tieto štvrtky na figúru. Vyučovanie nám končí o druhej, do štvrtej budem s olejomaľbou a od štvrtej do siedmej budem na figúre. A potom budem ešte cestovať do Trnavy a odtiaľ domov. Nie, nejebe mi ...(možno trochu), ale potrebujem to a bude to len do februára. Pre prijatie na ilustráciu túto obeť kľudne podstúpim.
    A Klára má zajtra stužkovú a ja jej strašne závidím.

Niečo z Kállayovej tvorby:







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára