Salome, usměj se vesele ...

   V sobotu som vstávala 4. 20 s Marekom, lebo išiel do práce. Cítila som sa o poznanie lepšie. Doma som si potom ešte ľahla a vstala potom až o pol desiatej. Nie som vôbec istá, čo som robila, ale najskôr asi autorskú knihu. Poobede potom prišli naši, boli v Poprade, ale potom zase skoro odišli do Kurpej, čo ma potešilo. Ja som sa vybrala k Marekovi, cestou som počúvala Korn a bola som z nich rada.
    U Mareka som už bola veselá. Dúfala som, že nestretnem Moniku (nestretla som), lebo fakt neviem, ako by som sa tvárila. Pozerali sme Crazy stupid love a ja som mala rozkokošenú náladu, tak som mu robila zle a bavila sa na tom. Mala som ísť domov skôr, lebo chcel ísť na pánsku jazdu s Cufom a Martinom. Tak som si potom išla vykopnúť k Martinovi, psychicky pripravená na večer za výkresmi. Celé sa to ale zvrtlo.
   Martin sa spýtal, či by som neišla na jeden. Ja som nevedela, čo má  robiť, lebo som sa nechcela vtierkať a asi som ani nemala náladu. Ale chalani potom, že poď, tak som povedala, že len na chíľku.
    No, chvíľka to bola taká, že som prišla domov o jednej ráno nadrbaná ako špina. Proste, pilo sa pivo a rum, jedli pukance, muži preberali prácu, ženy, hazard, riešili sme Martinove lásky-nelásky ... Vyvrcholilo to tým, že Martin púšťal Karla Kryla a zborovo sme spievali: ,, Z rozmlácenýho kostela, v krabici s kusem mýdla, přinesl jsem si anděla ..." A potom iné, ako je Salome, Dekuji, Píseň neznámeho vojína ...



    Chalani už potom boli trochu sprostí, ale akosi mi to v ten deň nevadilo. Hah, a Martin pár krát pustil do vnútra aj Draga. Drago je jeho pes, mladý pojašený vlčiak, ktorý mal radosť z ľudí a z toho, že všetci škrabkajú a chvostom pozmetal zo stola pukance, pivá aj poldecáky rumu. Potom nás ale prišiel stopnúť Martinov otec, na margo čoho sme potom viedli s Martinom vášnivú debatu o rodičovskej obmedzenosti. Ale na druhej strane sa jeho otcovi nečudujem. Domov som išla na krivo a odprevádzala nás mačka, ktorú som pre Marekovým domom pohladkala.
    To som presne potrebovala. Zabudnúť na zasrané hovadiny, ktoré ma otravovali a zabaviť sa s ... kamarátmi. Mala som trochu výčitky, že im "kazím" pánsku jazdu ( už to bola pánska jazda so ženskou, čo nebolo vôbec také úchylné ako to znie :D), ale oni tvrdili, že im to nevadí. To bol jeden z tých vzácnych večerov, kedy mi Martin nevadil a dobre som sa s ním bavila. Miestami, mi ale bolo zvláštne, nie kvôli nim, ale preto, že v opilosti ľudia robia hlúpe veci ... Prepáč, že ti TO asi tak často pripomínam, moja statočná Osoba.
    No a doma som potom hodila tyčku ( z tých štyroch jedenástiek pív sa ani nedivím) a išla som spokojne spať. No, len som potom dnes musela nespokojne vstať o šiestej a ísť do Krupej. Pre istotu som si zbalila aj 3 sáčky, keby to môj žalúdok náhodou vzdal. Ale nevzdal, je to pašák.
    A dnes som rozmýšľala, čo zo životom, keď ...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára