Šibe mi

   A ja som si vždy myslela, že som neškodná, keď mám vypité, ale asi nie som. V nedeľu večer som totiž našla Rattus, ako žerie Dinovi granule. Ona sa proste celý deň a noc pohybovala pri ňom, kradla mu jedlo a vyšla z toho bez ujmy. A klietka bola zavretá, úplne nikajo sa z nej nedalo dostať. Tak mám takú teóriu, že som ju omylom vypustila, keď som jej dávala žrať. Ale neviem o tom .... zvláštne.
     Dnes mám taký pocit zbytočnosti zo života. Bola som u doktorky, kvôli prihláške a potom zas bola dve hodiny doma a zas išla do mesta, ale za mamou a s ňou niekde byť, tak to je oprus. Boli sme v banke a ja som bola ako mumák, lebo sa ma pýtali na všelijaké účty a ja som vôbec nevedela, o čom , preboha, hovoria ....Ale aspoň bol milý ten chalan v Arte a čuchali sme spolu terpentín " bez zápachu ". Kokos, to sú už aké služby. Marek bol dnes zlatíčko, škoda, že s ním ešte nemôžem byť ....
    A keď si spomeniem, že zajtra do školy, je mi zle. Od piatku mám pocit nereálna, zbytočnosti a celkovo som voči tej inštitúcií maximálne apatická. A keď to bude pokračovať, tak toto budú veľmi vtipné klauzúry:D
    A Sis, má dnes 19, je z nej stará žena, tak, všetko naj:)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára