Smiešny deň

   No, dnes budeme v škole dve a mňa prekvapuje ako som sa sem dostala. V takéto zbytočné dni do školy ani nepáchnem, tobôž, keď nasneží milión centimetrov snehu a snežoprší. Vlastne mi až teraz dochádza tá absurdnosť ...
    Zrovna som dokonzultovala a môžem robiť autorskú knihu. Juch! Na Behance som našla dosť veľa zaujímavých nápadov, dosť mi ich vnukla aj Rychtáriková a už sa na to dosť teším.







    Kérka pre Braňa dopadla tak ... polofiaskovo, resp. som úplne zabudla, že tá lebka má mať ešte nejakú trnovú korunu a ja si vôbec nepamätám, že by mi to hovoril. Zvláštne, tieto moje výpadky. Ale povedal, že asi už vie, komu ju vytetuje .... Musela som teda spraviť novú, tak som ju dala za asi 9 hodín a bola slušnejšia. Lenže mala mať okolo seba duchov a skúste si predstaviť ducha. Mala som nakresliť niečo neviditeľné a možno aj neexistujúce a to išlo dosť ťažko. No uvidím, čo povie zákazním. No ... desím sa toho, poslednou dobou sa mi u Braňa dosť nedarí a mrzí am to ...
    Túto časť príspevku už píšem doma, lebo nás pustili domov. Po necelých dvoch hodinách. Tá škola je holubník. Och, takmer by som zabudla: keď som išla domov a boli sme už v Trnave, tak tá sprieokniňa vyhlásila že ,, Stanica Trenčín!" Ja už som sa obliekala a ako som to počula tak som dvihla obočie pozrela som oknom (WTF?) a potom na tekého pána  a začali sme sa smiať. Len dúfam, že nikto kto išiel do Trenčína nevystúpil v Trnave:P

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára