Čo ma zaujalo ...

1. Tento úžasný, nápaditý, recyklovaný dom z lodných kontajnerov som našla na Handimanii. Tento dom má na "svedomí" skupina architektov Arcgency, stojí v Číne (ako inak) a skladá sa z 3 námorných kontajnerov, pričom, ako môžete vidieť na fotkách, dva stoja na sebe a jeden vedľa nich, pričom medzi priestor vytvára veľkú priestrannú obývačku. Minimalistické a super! Zaujímalo by ma, koľko financií bolo na dom využitých :)


Fotky na nafotil Jens Marcus Lindhe a viac ich nájdete TU.




2. Ďalší objavený blog Bumpkinova! Myslím, že tento blog bude patriť k mojím obľúbeným, lebo som konečne (!!!) našla niečo, čo sa nevenuje len móde, ale aj duchovnu človeka a rôznym krátkym úvahám, okrem toho je písaný veľmi poeticky a s citom a pritom zaujímavo a tak nejak blízko. Hoci autorka nie je násťročná, zo slov pôsobí mladistvým dojmom  a tak nejak .. ľudsky a chápavo. Skrátka, veľmi upokojujúce čítanie. Tiež si prečítajte! :)




3. Film Snehulka a lovec, ktorý vyšiel v roku 2012 a celkom stojí za pozretie. Očakávala som, že to nebude veľmi dobrý film, asi to bolo mojimi predsudkami voči Kirsten, ale prekvapivo som si ten film pozrela 2x. K pozitívam určite rátam dobré soundtracky a fakt úžasnú grafiku (aspoň tak sa mi javila, ale film som nevidela v HD), s ktorou sa spája aj symbolickosť jednotlivých prvkov filmu a výborné vystihnutie atmosféry napr. v Začarovanom lese, ale aj iných častiach, doplnené skvelými zvukovými efektami. Je škoda, že všetci vieme, ako film sknčí, nakoľko námet je chronicky známy, ale autor miestami prekvapil ním vloženými situáciami, ktorými príbeh ozvláštňoval a trochu pozmenil, čo mne prišlo ako plus.
     K záporom by som pripísala vykradnutie Princeznej Mononoke (a to je sakra veľký zápor), tiež som sa mi film miestami ponášal na Pána Prsteňov ("putovacie" scény), okrem toho mi nejak ušili vzťahy s trojuholníku Viliam - Snehulka - Lovec, keď si pozriete, zistíte prečo. 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára