Sail with me into the dark

     Ahojte! Aktuálne mám dosť fofry, niežeby som toho mala v škole tak veľa, len ma veľmi nebaví, čo robíme, tak mi to potom ostáva na poslednú chvíľu :3 je to hlúpe, viem. Neposunuli sme sa nejak extra ďalej, teším sa obvykle len na psychológiu a dejiny súčastného umenia, lebo je to zaujímavé.
   Na ateliéry ma zajtra čaká bodovanie modelovaných a kreslených lebiek, tak som zvedavá. Na piatkovom ateliéry sme robili zátišie so žehličkou, fľašou, žufankou, knihou, jablkom a drapériou, ktoré mi asi aj celkom vydalo a teraz máme robiť tušom bodkované zátišie z dvoch zelenín a vajca (oh, god, WHY?). Nemám pocit, že ma to tam posúva, ale vôbec. Som tam so sebou spokojná, žiadne výzvy ... ibaže ja nechcem ustrnúť na tomto bode, chcem byť lepšia a nie sa nechať učičíkať predstavou, že mi to stačí. Lebo nestačí ... Neviem sa rozhodnúť, či pôjdem na všvu na grafiku alebo na dizajn. Problém by sa vyriešil, keby som si dala len na STU -_-
     Aww ... skoro by som zabudla. Definitívne si prestávam myslieť, že som prívetivý človek, hoci sa snažím. A mám vážne problém hľadať si priateľov. Lebo ak niekomu v škole pomáhate a zachraňujete ho a dotyčný aj tak miesto vás pozve chľastať na byt niekoho iného (človeka, ktorý s vami sedí), tak budete (budem) asi vážne divná. Vďaka za toto poznanie :3
     Nemám rada dušičky, odkedy zomrela stará mama, tak sa všetko zmenilo. Mohla by so tvrdiť, že k horšiemu, ale tiež mi to aj niečo dalo ... momentálne neviem posúdiť, či viac dalo ako vzalo.
    S Matejom je fajn, často sa doberáme, ale sme  idioti podobným spôsobom, takže je nám hej :3





                                                   Z filmu God bless America (odporúčam)!


     Neviem, či je to jeseňou, ale vrátila som sa späť k čiernemu oblečeniu a sivej. Som sivo-sivá. A založila som si tumblr, bude to fotodenník, tak snáď ma to neomrzí.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára