Nové svetlo

   Dnes som zostala doma a pomáham našim zbaliť všetky veci do Krupej. Takže dnes vyprosťujem veci z mrazáku a už mám dosť dochrámané ruky. Včera som sa dozvedela, že už máme kupcu na dom. Najprv som sa nepotešila, ale potom som si uvedomila, že predajom sa vyplatí úver a zase bude lepšie. Ale predsa, prežila som tu svoje dectvo, celý svoj doterajší život. Aká irónia. Akoby sa mi oddeľoval detský svet od dospelého.  Tam budem môcť začať odznova. Bez všetkých tých chýb a všetkého zlého, čo sa stalo za posledné roky. Proste len zabudnúť ... Aj keď ...  ako On raz povedal ,, ... všetky tie veci zostanú v tebe, bude to v tebe a dá ti to iný pohľad. Ty predsa žiješ 2 svety, tento a ten druhý. Nikdy už nebudeš ako predtým. Nezabudni ale, že sa nesmieš definovať tým, kým si bola, ale nesmieš na to ani zabudnúť, pre ten druhý pohľad, pre to, čo ti dalo i vzalo, pre úctu k druhým, pre pochopenie, pre silu ... "
    Som rada, že dnes nie som v škole, kvôli tým pocitom, čo teraz mám z odboru. Dúfam len, že ma to rýchlo prejde, lebo nemôžem takto vymeškávať večne.
   Teším sa na nových ľudí, budúcu novú izbu, na kaštieľ, na to, že budem možno zase chodiť von s Filipom, na potok za domom a na letné večerné prechádzky po roliach, na ateliér ...
   A dnes nám zadali klauzúry. Téma je fajn, dosť som sa jej obávala, ale znie: SVIETIDLO s použitím papiera a iného materiálu. Niečo pre inšpiráciu:







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára