O vine

   No, posledné dni zo seba nemám vôbec dobrý pocit ani ako z umelca a ani ako z človeka.  Ide o konzultácie a o úprimnosť medzi ľuďmi, lebo mi výčitky drásajú nervy.
   Konzultácie nedopadli nijak slávne, akurát som svojim referovaním podesila grafičky. Sorry baby! Takže konzultácie v skratke: bolo to napiču. Vlastne Sitáková mi dala vtedy taký malý prezdrb, takže teraz som bola obrnená. Niektoré veci sa mu páčili, zjebal mi všade anatómiu, ale to tak, že pod čiernu zem. A že mám veľké medzery, ale základ mám dobrý ... skrátka sa tento rok sa s VŠVU lúčim a ešte mi je to aj jedno. Nie úplne, ale prekvapivo dosť. A som vďačná Siti za rozhovor v kabinete, lebo tam by som to nezvládla. Doma som zožrala čokoládu a pozerala som sa von oknom ako sneží.
    Prípadne prekvapím na prijmačkách, ale to si nemyslím. Alebo ... nech sa poserú všetci aj so svojimi školami. Kto tvrdí, že keď ma nevezmú na vysokú, že nie som dobrá? To je len taká debilná dogma u nás, na ŠUPke ... Škola nie je nič. Akurát by ma možno posunula ďalej, to by som bola rada, zas si neklamme, ale ísť ďalej sa dá aj bez nej. Išla by som pracovať, do nejakej agentúry, robiť vlastné projekty ...
    Ďalšou vecou je, že si rozosieram vzťahy s ľuďmi. Ide o Mišku, že tu bola a potom sa ma na rovinu opýtala, čo viem a ja som jej povedala. Teraz ma to ničí, že som držala hubu a nepovedala som to vtedy. Napriek tomu si myslím, že som spravila dobre, len mám výčitky pre ostatnými. Ja neviem ... oni by to asi povedali a teraz mám pocit, že som zradila. Akoby si na mňa ukazovali, tie pohľady ... Neviem ani, či je to skutočné alebo ma len dožiera vlastné svedomie. Cítim sa previnilo, ako sa jej teraz mám pozrieť do očí? Bola som taká vždy alebo som sa takou stala? Je správne hovoriť pravdu za cenu niečieho vzťahu? Je vôbec dobré miešať sa do cudzích vecí? Alebo len chodiť, nič nevidieť, nič nepočuť ... ja predsa nie som falošná. Nechcem byť ... Alebo som urobila dobre?

                                  ,, Ľudia sa rodia dobrí, zlými ich robí spoločnosť. " Rousseau




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára