O úprimosti

    Včera bol skutočne zvláštny deň. Ráno nám meškal vlak, zrýchlený odriekli, takže v tom zmeškanom rýchliku nás bola asi miliarda. Do školy som potom cestovala s Maggie, čo by bolo super, keby mi nezačala dávať rozumy o vzťahoch. Najmä keď som sa na ne nepýtala. Nechápte ma zle, s ňou vždycky dávam také super filozofické úvahy, ale rady do života si beriem tak maximálne od Meška. A obvikle sama viem, čo mám robiť, takže som mala čo robiť, aby som sa udržala ...
    V škole bolo smutno, teda aspoň mne. Za jedno preto, lebo som bola celý deň sama  223 a za druhé preto, lebo Miš a Riš sa rozišli. A nie veľmi pekným spôsobom myslím. Ale viac-menej chápem a súcitím s oboma. Tiež nie som zrovna studnica cností. Mám pocit, že pár ľudí ma teraz odsudzuje, lebo o dôvode som vedela. Vlastne o ňom vedelo veľa ľudí, ale všetci mlčali .... No, toto je na dlhú mravno-etickú debatu a ja som každopádne mala svoje dôvody, pre ktoré som mlčala konkrétne ja. A myslím, že iní v mojej situácií by to tiež tak riešili, nech si hovoria, čo chcú. Niekto by si mohol povedať, či by sa to mne páčilo, keby o tom všetci vedia a nikto nič nepovie, ale viete čo? Najradšej by som to vedela od neho. A to už nie je otázka cti druhých, ale partnera, či má toľko úcty k druhému a povie mu pravdu. Keď nie, je to vaša zlá voľba a nie moje zlé rozhodnutie ... A rýpanie do záležitostí iných tiež nie je bohvie čo ... A je mi ľúto, že teraz si ich vezme na mušku celá škola ...
   Po škole som bola s mužom na vianočných trhoch. Muž si kúpil nový telefón a potom sme si dali medovinu a trdelník. A stretli sme Zuzku a Líviu, tak som ich pekne zoznámila, len neviem, prečo sa potom postavili kilometer od nás a odtiaľ nás sledovali. Mohli ste prísť za nami, on by z vás neodhryzol! Ale inak s ním bolo úplne super na jednotku, čo dosť protirečí mojim pocitom, ktoré teraz často mám. Proste sa nudím. Môj klasický vzťahový problém je proste nuda, tak dúfam, že zas nevyvediem nejakú sprostosť.
    Okrem iného som mala včera spraviť asi miliardu vecí, ale miesto toho som sa prechádzala a pila čaj. Ale aspoň som si vybrala veci na dnešné konzultácie (je 6:18 ráno). Najprv som sa nebála, ale teraz sa bojím asi aj celkom dosť. Janka a grafičky ma včera podržali, čo bolo pekné (a dúfam, že aj úprimné). S grafiky mi som za dobre, ale neviem, či to tak aj oni teraz cítia, keď medzi sebou bojujeme o prijatie. Lebo ja im to prajem, len neviem občas, ako s nimi mám jednať a či ma neohovárajú za chrbtom. Takýto je ten náš malý šupkársky svet.

,, Čas sú peniaze a peniaze sú práca, práca je nedostatok času na učenie, ale učenie je budúcnosť, budúcnosť je práca a peniaze na zábavu, lenže zábava je čas a veľa peňazí. Kolo kolo mlynské, bodaj by si sa polámalo!"
                                                                                                         Sabína Š.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára